اطلاعیه تعاونی مسکن

فراخوان هیات موسس تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۱ کد : ۳۶۲۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۷۰
با عنایت به حمایت و تاکید ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر امانی جهت تشکیل تعاونی مسکن در جهت تامین مسکن یا سرمایه گذاری همکاران متقاضی و به منظور استفاده آحاد پرسنل شاغل در دانشگاه از مشوقها و تسهیلات دولت سیزدهم در بخش مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن و حسب پیگیریهای انجام شده توسط اعضای محترم هیات موسس این تعاونی تشکیل گردیده است.
فراخوان  هیات موسس تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک

با عنایت به حمایت و تاکید ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر امانی جهت تشکیل تعاونی مسکن در جهت تامین مسکن یا سرمایه گذاری همکاران متقاضی و به منظور استفاده آحاد پرسنل شاغل در دانشگاه از مشوقها و تسهیلات دولت سیزدهم در بخش مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن و حسب پیگیریهای انجام شده توسط اعضای محترم  هیات موسس معرفی شده به  اداره کل تعاون ؛ رفاه و اموراجتماعی استان مرکزی به شرح ذیل

 آقایان : عبدالصمد صمدی ؛ محسن محمدی و مرتضی حسین آبادی

 براساس قوانین و مقررات موجود جهت تاسیس تعاونی مسکن با توجه به  شرایط  ذیل ثبت نام از متقاضیان  واجد شرایط جهت عضویت در تعاونی مسکن بعمل می آید :

  1. طبق توافق اعضای هیات موسس  با مدیر محترم شهر جدید امیر کبیر واقع در کیلومتر 40 جاده اراک به سلفچگان به کلیه اعضای معرفی شده از سوی  تعاونی مسکن دانشگاه یک قطعه زمین 300 متری جهت احداث واحد مسکونی یک طبقه بصورت ویلایی تحویل می گردد لازم به ذکر است زمین مذکور برای کلیه افراد متقاضی که فرم (ج) آنان سبز باشد بصورت کاملا رایگان بوده و برای سایر افراد که فرم (ج) آنان قرمز می باشد نیز  هزینه زمین با قیمت کارشناسی  محاسبه که  حدود 50 درصد آن در قسط اول و مابقی اقساط خواهد بود .
  2. هزینه کارشناسی زمین در حال حاضر حدودا  بین دو تا سه میلیون تومان می باشد که این مبلغ در زمان انجام کارشناسی جدید بطور قطعی توسط مدیریت محترم شهر جدید امیر کبیر به متقاضیان اعلام  می  گردد و با این شرایط حداقل سهم آورده اعضای محترم تعاونی مسکن بالغ بر 450 میلیون تومان می باشد.

  1.  تصمیم گیری در خصوص مراحل ساخت واحدهای مسکونی پس از ثبت تعاونی مسکن و انتخاب اعضای هیات مدیره و بر اساس مصوبات مجمع عمومی خواهد بود.
  2. براساس قوانین موجود حداقل تعداد اعضای تعاونی مسکن 30 نفر و حداکثر تعداد اعضا 200 نفر می باشد که در صورت وجود متقاضی بیشتر  لازم است تعاونی مسکن شماره 2 نیز تاسیس شود.
  3. مراحل ثبت تعاونی مسکن از طریق اداره کل تعاون ؛رفاه و اموراجتماعی بعد از مشخص شدن تعداد متقاضیان انجام خواهد شد.
  4. افراد متقاضی میبایست توان مالی خود را مد نظر قرار داده و با امادگی لازم جهت پرداخت مبلغ اعلام شده در بند 2 نسبت به عضویت اقدام کنند.
  5. افراد متقاضی میبایست  با در دست داشتن یک قطعه عکس و کپی کارت ملی تا تارخ 15/5/1402 در ساعات اداری شخصا به اداره رفاه مراجعه و ثبت نام نمایند..

        8-  تکمیل فرم هیچ گونه حقی برای افراد  ایجاد نمیکند و روند فعالیت شرکت پس از تشکیل مجمع عمومی و انتخاب هیات مدیره تدوین و ابلاغ خواهد شد و مسئولیت دانشگاه و هیات موسس تا آن مرحله خواهد بود.

کلید واژه ها: تعاونی مسکن مسکن ملی دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲۱ )

نظر شما :