آرشیو اخبار

نصب و راه اندازی دستگاه فتوتراپی در بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان گالری

با تلاش و همت ریاست دانشگاه، معاونت های توسعه و درمان و پیگیریهای مجموعه مدیریتی بیمارستان فرهنگ خسروانی شهرستان فراهان یک دستگاه فتوتراپی اینتنزیو ( درمان زردی نوزادان)در این مرکز نصب و راه اندازی شد.

ادامه مطلب

جلسه هم اندیشی گالری

جلسه هم اندیشی در تاریخ ۵ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور ریاست ،مدیریت وحراست بیمارستان فرهنگ خسروانی ، شهردار و اعضای شورای شهر فرمهین پیرامون محوطه سازی داخل و بیرون بیمارستان در سالن جلسات شهرداری فرمهین برگزار گردید .

ادامه مطلب

جلسه پیشگیری ازمواد مخدر گالری

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر یکشنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۲ ،جلسه آموزشی در خصوص پیشگیری و آشنایی با مواد مخدر جدید توسط کارشناس مربوطه از نیروی انتظامی وکارشناس بهداشت روان مرکز بهداشت در سالن جلسات بیمارستان فرهنگ خسروانی برگزار گردید.

ادامه مطلب

جلسه هماهنگی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه محیط زیست در شهرستان فراهان گالری

به گزارش روابط عمومی بیمارستان به منظور بررسی مشکلات و چالش های زیست محیطی حوزه شهرستان فراهان جلسه ای با حضور اعضاء و مسئولین بیمارستان فرهنگ خسروانی و شبکه بهداشت فراهان با مدیریت و اعضای محیط زیست این شهرستان برگزار شد. در این جلسه راه اندازی خانه محیط زیست شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان فرهنگ خسروانی شهرستان فراهان و تعامل فی مابین دو حوزه بهداشت و درمان و محیط زیست بررسی و مورد بحث قرار گرفت.

ادامه مطلب

برگزاری کارگاه فلسفه نماز گالری

​کارگاه آموزشی فلسفه نماز در ادامه سلسله کارگاه های آموزشی و به منظور تقویت مبانی اعتقادی پرسنل و کارکنان در بیمارستان فرهنگ خسروانی برگزار شد.

ادامه مطلب