آرشیو اخبار

۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به آغوش گرم میهن اسلام جدید

هموطنان عزیز، آزادگان سرافراز و خانواده‌های معزز آنان با فرا رسیدن سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به آغوش گرم میهن اسلامی، این روز بزرگ و ماندگار را به همه شما تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ادامه مطلب
جلسه گرامیداشت روز خبرنگار

جلسه گرامیداشت روز خبرنگار جدید

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار باحضور ریاست،مدیریت و دیگر مسئولین واحد ها مراسمی در اتاق ریاست بیمارستان فرهنگ خسروانی برگزار شد. در این مراسم با اهدای لوح وکادو از مسئول روابط عمومی این مرکز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ادامه مطلب

بازدید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان جدید

دکتر رنجبران به همراه تیم همراه از بخش های مختلف بیمارستان فرهنگ خسروانی بازدیدکردند. دکتر رنجبران هدف از این بازدید را بررسی مشکلات وچالش ها موجود در بیمارستان عنوان کرد و در آخر موارد مربوطه با ریاست و مدیریت بیمارستان و شبکه مورد بحث وگفتگو قرار گرفت.

ادامه مطلب

برگزاری کارگاه آموزشی احیا پایه نوزادان (HBB) جدید گالری

این کارگاه توسط استاد رنجبر در سالن جلسات بیمارستان فرهنگ خسروانی برای پرسنل بالین این مرکز برگزار گردید، آشنائی با برنامه HBB ، اجرای سناریوی نوزاد با تنفس خود به خودی، آموزش مهارت تهویه با آمبوبگ و اجرای سناریوی نوزادی که تنفس خود به خودی ندارد توسط کارشناس مربوطه آموزش داده شد .

ادامه مطلب

همایش تغذیه باشیر مادر گالری

صبح روز شنبه۱۳ مردادماه به مناسبت گرامی داشت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر همایشی باحضور مشاور امور بانوان وخانواده دفتر نماینده ولی فقیه(استاد جواهری) ریاست شبکه بهداشت ، کارشناسان معاونت درمان، ریاست ومدیریت بیمارستان ودیگر مسئولین واحد ها در سالن جلسات بیمارستان فرهنگ خسروانی برگزارشد. در این جلسه در خصوص اهمیت تغذیه باشیر مادر در دین مبین اسلام و توصیه های دینی وبهبود شاخص های تغذیه انحصاری وتداوم تغذیه باشیر مادر تا دوسالگی در کاهش مرگ ومیر کودکان تاکید شد. درپایان از مادرانی که به نقش خود در تغذیه سالم فرزندان از طریق شیردهی عمل کردند تقدیر وتشکر نمودند. شنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳

ادامه مطلب