اطلاعیه شماره ۱ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۱ کد : ۱۰۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۷۲
اطلاعیه شماره ۱ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی اراک

قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی آزمون کارشناسی ارشد سال 97

       

ضمن تبریک موفقیت شما در آزمون کارشناسی ارشد گروههای پزشکی سال 97 به اطلاع می رساند ثبت نام در این دانشگاه به شرح زیر اعلام می گردد:

 

تذکر خیلی مهم :

 

1- لازمه ثبت نام در هر دو مرحله تکمیل بودن مدارک ثبت نامی می باشد و دانشگاه هیچ مساعدتی  مبنی بر ثبت نام از پذیرفته شده با کسری مدارک نخواهد داشت.

 

2-  اطلاع رسانی کلیه امور مربوط به ثبت نام صرفا از طریق پورتال دانشگاه  خواهد شد و پذیرفته شده مکلف است به صورت مرتب اطلاعات لازم را از پورتال دانشگاه در یافت نماید و لذا با عنایت به تراکم کار و درگیری کاری کارشناسان آموزش خواهشمند است از تماس تلفنی با اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه خودداری فرمایید.

 

مراحل ثبت نام :

 

مرحله اول به صورت اینترنتی  :از طریق پورتا ل دانشگاه علوم پزشکی اراک لینک  ثبت نام دانشجویان  وبراساس راهنمای ثبت نام مندرج در سایت از ساعت 8صبح تاریخ..........        لغایت ساعت24 تاریخ ...........

 

مرحله دوم حضوری: لازمه ثبت نام حضوری ثبت نام اینترنتی می باشد و ثبت نام حضوری به صورت مراجعه حضوری شخص پذیرفته شده  درتاریخ های ...........به مدت ........ روز اداری از ساعت 8لغایت 13 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در آدرس ذیل اطلاعیه  خواهد بود .

تبصره :

  1. ثبت نام در هر دو مرحله الزامی می باشد وتاریخ وزمان دقیق ثبت نام در اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد.

 

2- در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی از طریق سایت با شماره تلفن 08634173643 تماس حاصل فرمایید.

3- کلیه پذیرفته شدگانی که ثبت نام اینترنی خود را انجام داده اند موظف به حضور در کلاسها از تاریخ ............خواهند بود و ثبت نام حضوری همزمان با تشکیل کلاسها خواهد بود.

4- عدم ثبت نام در هریک از مراحل به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

 

5- پذیرفته شدگان مازاد بایستی در زمان ثبت نام حضوری مبلغ ریالی شهریه نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 را به همراه داشته باشند میزان شهریه این دسته از پذیرفته شدگان در قالب اطلاعیه شماره 2 اطلاع رسانی شده است.

تبصره 1: شرط شروع ثبت نام  از پذیرفته شدگان " مازاد " تودیع سند تعهد محضری و ارائه تصویر سند تعهد محضری تایید شده توسط دفتر حقوقی دانشگاه به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن 08633125223 دفتر حقوقی دانشگاه آقای عظیمی تماس حاصل فرمایید.

تبصره 2: متن سند تعهد محضری دقیقا بایستی مطابق متن نمونه فرم اخذ تعهد محضری از پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد با پرداخت شهریه (که نمونه آن پیوست اطلاعیه می باشد) تنظیم گردد.

 تبصره 3:شرط شروع ثبت نام  از پذیرفته شدگان تبع خارج تودیع سند تعهد محضری (مبنی بر پرداخت شهریه مصوب و تعهد به  بازگشت به کشور خود پس از اتمام یا انقطاع تحصیل به هر علت  خواهد بود) و ارائه تصویر سند تعهد محضری  تایید شده توسط دفتر حقوقی دانشگاه به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن 08633125223 دفتر حقوقی دانشگاه آقای عظیمی تماس حاصل فرمایید.

تبصره 3-1: متن سند تعهد محضری دقیقا بایستی مطابق متن نمونه فرم اخذ تعهد محضری از پذیرفته شدگان تبع خارجی (که نمونه آن پیوست اطلاعیه می باشد) تنظیم گردد.

تبصره3-2: پذیرفته شدگان تبع خارج موظف به پرداخت شهریه معادل پذیرفته شدگان مازاد می باشند.

 

*مراحل ثبت نام حضوری در تاریخهای مقرر که اعلام خواهد شد:

 

الف )  کلیه پذیرفته شدگان  و پذیرفته شدگان مازاد و اتباع خارجی (به شرط تودیع سند تعهد محضری )تشکیل پرونده در واحد هسته تحقیق ونظر دهی دانشگاه وحراست  واقع در ساختمان دانشکده –بال زرد طبقه 3- سرکار خانم ابوالحسنی (آدرس مندرج در ذیل).

ب)مراجعه به ساختمان ثبت نام واقع در آدرس انتهایی اطلاعیه به همراه مدارک زیر جهت ثبت نام:

  1.  اصل شناسنامه خود  و همسر و 3 سری فتوکپی  ازتمام صفحات واصل کارت ملی پذیرفته شده و 3 سری فتوکپی ازآن.
  2. 8 قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده.
  3. اصل و 3 سری کپی آخرین مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت تحصیلی و یا دانشنامه تحصیلی) که با آن مدرک در آزمون سال 96 شرکت نموده است.

*یاد آوری : دانشجویان نیمسال  آخر تحصیل با تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ 30/11/96 یا31/6/97 بایستی  اصل گواهی دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی با درج معدل کل دانشجو را ارائه نمایند .(در صورت داشتن ریز نمرات ارائه آن در روز ثبت نام حضوری الزامی است). د راین خصوص ارائه فرم شماره 1 (که در انتهای دفتر چه راهنمای ثبت نام  توسط مرکز سنجش گنجانده شده است )و توسط دانشگاه محل کارشناسی تکمیل شده است ضروری می باشد.

  1. اصل و 3 سری کپی پایان طرح نیروی انسانی یا  معافیت و ... بر اساس ضوابط اعلام شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی (پذیرفته شده ملزم به ارائه مدرک طرح خواهد بود در غیر اینصورت به هیچ وجه ثبت نام انجام نخواهد شد.)
  2. اصل و3 سری کپی برگه تعیین وضعیت بدهی صندوق رفاه دانشجویان

    تذکر: برگه اعلام وضعیت بدهی به صندوق رفاه دانشجویان به لحاظ تاریخ می بایستی از شهریور 97 به بعد صادر شده باشد. در غیر اینصورت   پذیرفته شده لازم است به کارشناس صندوق رفاه دانشجویان واقع در ساختمان ستاد دانشگاه مراجعه و برگه مذکور را اخذ و در زمان مراجعه حضوری در آموزش کل به همراه خود داشته باشند. پذیرفته شدگانی که بدهی خود را تسویه نموده باشند این برگه با هر تاریخی مورد قبول می باشد.

تبصره: فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد از ارائه مدرک بند6 مستثنی هستند.

 

  1. اصل مدارک مربوط به استفاده از سهمیه ایثار گران و......
  2.  اصل تاییدیه  مربوط به استفاده از سهمیه استعداد های درخشان از دانشگاه محل تحصیل و کپی آن.
  3. مدارک ومستندات دوسال سابقه کار بالینی برای پذیرفته شدگان رشته  پرستاری مراقبتهای ویژه بر اساس ضوابط اعلام شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی (پذیرفته شده ملزم به ارائه مدرک مستند خواهد بود در غیر اینصورت به هیچ وجه ثبت نام انجام نخواهد شد.)
  4. اصل و 2 سری کپی کارت پایان خدمت و یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید.
  5. رسید بانکی  به مبلغ ده هزار تومان  قابل واریز در بانک ملی به شماره حساب سیبا 2177865307007 جهت صدور کارت دانشجویی  (این مبلغ قابل واریز در دانشگاه می باشد.)
  6. حکم کارگزینی پرسنل اصلی ارتش و نیروهای مسلح وارائه موافقت نامه بدونقید وشرط برای مستخدمین رسمی ,پیمانی یا قراردادی کلیه ارگانها در غیر اینصورت دانشگاه هیچ تعهد ومسوولیتی در قبال اشتغال پذیرفته شده ندارد و پذیرفته شده موظف به حضور تمام در دانشگاه می باشد.
  7. "مهم "ارائه پرینت فرم تکمیل شده ثبت نام اینترنتی دوسری
  8. کلیه پذیرفته شدگان ملزم به ارائه اصل تمامی مدارک مورد نیاز  ثبت نام  مندرج در فوق در زمان ثبت نام حضوری خواهند بود در غیر اینصورت از آنان ثبت نام به عمل نخواهد آمد. پیشنهاد می گردد از همه مدارک تا 4 سری فتوکپی همراه داشته باشید .
  9. عدم مراجعه وثبت نام در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل بوده وهیچگونه اعتراضی مورد قبول نمی باشد.

 

یاد آوری:

*واحد ثبت نام در روز های پنجشنبه تعطیل است.

 

*ساعت ثبت نام از ساعت 8تا 13خواهد بود.

 

*برای اطلاع از زمان ونحوه برگزاری کلاس رشته های گروه پرستاری با آموزش این دانشکده آقای سعادت شعاع به شماره 5-08634173501ورشته  های علوم پایه(فیزیولوژی - میکروب شناسی-ایمنی شناسی – زیست فناوری پزشکی –علوم تشریح – تاریخ علوم پزشکی – آمار زیستی ومشاوره درمامایی) با شماره مذکور  خانم جعفری دانشکده پزشکی ورشته آموزش بهداشت با شماره 33686443خانم صفری تماس حاصل فرمایید.

 

 

   موارد تکمیلی در صورت نیاز در اطلاعیه های بعدی ارائه خواهد شد.

 

  • آدرس ثبت نام :اراک- سردشت- میدان بسیج- مجتمع آموزشی پیامبر اعظم - جنب بیمارستان آموزشی، درمانی امیرالمؤمنین (علیه السلام) - معاونت آموزش و تحقیقات دانشگاه- حوزه مدیریت امورآموزشی و تحصیلات تکمیلی- اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی.
  •  تلفن: 3462 3417 – 086

فرمهای پیوست اطلاعیه که باید از پورتال دانشگاه دانلود و تکمیل و اقدام لازم بر  اسا س راهنمای ثبت نام صورت پذیرد به شرح زیر است:

   1-  چک لیست مدارک ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ورودی 97 که صرفا جهت مطالعه پذیرفته شده  در سایت  قرار می گیرد و این فرم توسط مسوول ثبت نام در مرحله حضوری تکمیل  و توسط پذیرفته شده امضا خواهد شد.

2- اطلاعیه شماره 2 در خصوص میزان شهریه پذیرفته شدگان مازاد.

 

3-نمونه فرم اخذ تعهدمحضری از پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد با پرداخت شهریه که پذیرفته شدگان مربوط باید آن را دانلود نموده و براساس راهنمای ثبت نام اقدام نمایند.

4- نمونه فرم اخذ تعهدمحضری از پذیرفته شدگان اتباع خارجی که پذیرفته شدگان مربوط باید آن را دانلود نموده و براساس راهنمای ثبت نام اقدام نمایند.

5- فرمهای شماره/1 , 2 که فرمهای ثبت نام محسوب می گردند و کلیه پذیرفته شدگان باید دانلود نموده و با دقت تکمیل و امضا نمایند و در ثبت نام حضوری به مسوول ثبت نام ارائه دهند.

6- اطلاعیه  ثبت نام مرکز سنجش آموزش پزشکی  که در تاریخ 1/7/97 در پورتا ل آن  مرکز قرار گرفته است .

7-  فرم مخصوص ثبت نام دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه را از مسوول ثبت نام دریافت و تکمیل و تحویل دهند.

 

 

                                        واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: کارشناسی ارشد ثبت نام پذیرفته شدگان فرم


( ۵ )

نظر شما :