فراخوان جشنواره‌ فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی اراک با عنوان روایت فتح کرونا

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰ کد : ۱۱۰۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۳۹
فراخوان جشنواره‌ فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی اراک با عنوان روایت فتح کرونا

فراخوان جشنواره‌ فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی اراک با عنوان"روایت فتح کرونا"

جشنواره‌ فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف ثبت زحمات پرسنل کادر بهداشت و درمان و حوزه سلامت استان در روزهای مبارزه با کووید۱۹ و ثبت آثار خلاقانه در این بحث برگزار می گردد.

هم استانی های عزیز و تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در استان مرکزی بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها با شرط داشتن یک گوشی‌ که قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشد، می‌توانند بخشی از پیکره‌ جشنواره باشند.

علاقه مندان و همکاران حوزه سلامت استان می توانند آثار خود را  تا پایان مرداد ماه 1399   از طریق آی دی arak_mu@ در پیام رسان تلگرام  به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

اصول زیبایی‌شناسی و تلفیق موضوعی ایثار و گذشت و درمان و بهداشت در روزهای مبارزه با کرونا ویروس در خلق آثار، مورد توجه گروه داوری قرار خواهد گرفت.

عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید باشند، محدودیتی در ارسال تعداد عکس ها وجود ندارد، عکس‌ها می توانند با نرم افزارهای تلفن همراه تا جایی ویرایش شوند که سندیت عکس مخدوش نشود، عکس‌های ارسالی با فورمت JPEG و فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد ولی می بایست به پیوست مشخصات تصویر، محل عکس، و نام عکاس ارسال گردد.

آثاری که با استفاده از فیلم‌های آرشیوی موجود در فضای مجازی ساخته شده باشند، پذیرفته نمی‌شوند و زمان فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش اصلی حداقل ۳۰ ثانیه و حداکثر ۲ دقیقه است.

محدودیتی در ارسال تعداد فیلم وجود ندارد و پرسنل می توانند با استفاده از تلفن همراه خود از زحمات، ایثار و رشادتهایی که مدافعان سلامت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان در راستای مهار کرونا انجام می دهند را ثبت نمایند و در این جشنواره شرکت کنند.

در پایان جشنواره به نفرات برگزیده شده در بخش عکس و  فیلم جوایزی اهدا خواهد شد.

 

کلید واژه ها: روایت فتح کرونا جشنواره‌ فیلم و عکس دانشکده پرستاری اراک


نظر شما :