اطلاعیه انتخاب واحد نیم سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰

۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۲ کد : ۲۳۵۵۲ اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۹۸۳

انتخاب واحد نیمسال دوم 1401-1400 طبق تقویم آموزشی دانشگاه از تاریخ 9/11/1400لغایت 15/11/1400 و از طریق پورتال آموزشی به آدرس : https://hamava.arakmu.ac.ir انجام خواهد شد.

نکات بسیار مهم درخصوص انتخاب واحد:

1-انتخاب واحد فقط از طریق پورتال آموزشی و در زمان اعلام شده صورت می گیرد. هیچگونه فرصت دیگری جهت انتخاب واحد باتاخیر برای دانشجویانی که به هر دلیل نسبت به انتخاب واحد خود اقدام ننمایند در نظر گرفته نخواهد شد.این دانشجویان حتی در زمان حذف و اضافه نیز امکان انتخاب واحد نخواهند داشت.تنها برای دانشجویان ورودی1400 با توجه به همزمانی امتحانات پایان نیمسال و انتخاب واحد امتیازاتی در نظر گرفته خواهد شد.

2- رعایت کلیه موارد آموزشی در مرحله انتخاب واحد و حذف و اضافه از جمله پیشنیاز  ، همنیاز ، تطابق درس از نظر تعداد واحد و نام درس با سرفصل دروس رشته دانشجو ، تداخل برنامه هفتگی ، تداخل برنامه امتحانی و سقف واحد به عهده دانشجو بوده و در صورت عدم رعایت موارد مذکور ، در هرزمان از ترم که مشخص شود( حتی زمان امتحان پایان ترم ، درس غیر مجاز حذف خواهد شد.

3- به دلیل امکان تغییر برنامه هفتگی و امتحانی برخی از دروس از طرف گروههای آموزشی دانشجویان موظف هستند در مرحله حذف و اضافه ، حتما دروس انتخابی خود را دقیقا کنترل و بررسی نمایند . در غیر اینطورت مسئولیت هر گونه عدم اطلاع از تداخل برنامه هفتگی و امتحانی و یا حذف دروس به دلیل به حد نصاب نرسیدن به عهده دانشجو خواهد بود.برنامه کلاس و امتحانات در پرتال آموزشی و برد های آموزشی مربوط به هر گروه قابل رویت می باشد.

4- دانشجویانی که مشکل آموزشی دارند قبل از انتخاب واحد حتما با اساتید مشاورخود مشورت نمایند . همچنین  کلیه دانشجویان موظف هستند جهت تائید واحد های انتخابی قبل و بعد از حذف و اضافه به اساتید مشاورخود مراجعه نمایند.

5- با توجه به اینکه حق انتخاب دروس عمومی  در مرحله انتخاب واحد صرفا با دانشجویانی است که درس برای آنان ارائه شده است، لذا دانشجویان سایر گروهها در مرحله حذف و اضافه (در صورت خالی بودن ظرفیت کلاس) مجاز به انتخاب واحد خواهند بود. 

                                                                          آموزش دانشکده پرستاری اراک

شروع کلاسها و کارآموزیها :         شنبه 16/11/1400

تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی 1401 - 1400
برنامه هفتگی رشته پرستاری نیمسال دوم 1401-1400
    برنامه هفتگی فوریت های پزشکی نیمسال دوم 1401-1400
برنامه امتحانات رشته پرستاری نیمسال دوم 1400
برنامه امتحانات رشته فوریت های پزشکی نیمسال دوم 1400 
برنامه کارآموزی رشته پرستاری نیمسال دوم 1400

کلید واژه ها: اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی 1400-1401 دانشکده پرستاری اراک


( ۷ )

نظر شما :