اتحاد و همدلی رمز موفقیت دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۸ کد : ۲۴۸۳۵ اخباراصلی
تعداد بازدید:۱۴۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در آخرین جلسه هیات رییسه سالجاری گفت: رضایتمندی نسبی مردم و همکاران ناشی از تلاش و همت و فعالیت صادقانه تمام همکاران است که امیدوارم این تلاش در سال بعد نیز ادامه دار باشد.
اتحاد و همدلی رمز موفقیت دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: هنگامی که افراد به صورت صادقانه و برای رضای خدا کار کند، خداوند حتما او را کمک می کند و باعث عزت و سرافرازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: اخلاق حرفه ای و پوشش کاری برخی دانشجویان در برخی دانشکده ها و مراکز درمانی مناسب نیست که باید به صورت کار گروهی و دغدغه مندی همگانی، جلوی این انحراف گرفته شود چرا که در صورت غفلت و چشم پوشی از این موضوع، عواقب خوبی پیش رو نیست.

وی ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز، از معاونین خواست تا با افزایش نظارت در سال بعد، افزایش بهره وری و مدیریت نیروی انسانی را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه  اتحاد و همدلی رمز موفقیت دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد، افزود: تعامل هرچه بیشتر معاونین می تواند تاثیرگذار باشد و هر چه کارهای تحقیقاتی و مشورت معاونت ها به خصوص در زمینه هایی که استان مرکزی و اراک با آن دست و پنجه نرم می کند نظیر آلودگی هوا، سالمندی، سرطان ها و غیره بیشتر باشد می توان خوراک و اطلاعات مفید بیشتر به سیاسیت مداران و تصمیم گیران و در نهایت بهبود کیفیت مردم ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه دو سال بسیار سخت را گذراندیم، افزود: امیدواریم در سال جدید بیماری کرونا بحران کمتری را برای حوزه بهداشت و درمان رقم بزند و کارکنان و همکاران با دغدغه کمتری به ارائه خدمت بپردازند.

دکتر جمالیان گفت: زمانیکه ارتباط بین همه معاونت ها به صورت جزیره ای باشد اتفاق خوبی نخواهد افتاد؛ بلکه زمانی موفق خواهیم بود که نقاط ضعف یکدیگر را همپوشانی کنیم.

وی تاکید کرد: به خاطر حفظ سلامت مردم و رسالت بزرگی که به گردن مان است، از بسیاری از دلخوری هایی که گاها حین انجام کار به وجود می آمد، می گذشتیم که باید همچنان این روحیه گذشت و دلسوزی برای سیستم را همچنان حفظ کنیم.

دکتر جمالیان در پایان گفت: هر چقدر اعضای هیات رئیسه خودشان را مکلف به کار، نظم و اخلاق بکنند، سیستم نیز به سمت کمال و پیشرفت خواهد رفت و در مقابل هر چقدر اعضای هیات رئیسه به سمت حواشی حرکت کنند، مطمئنا سیستم با شتاب بیشتری به این سمت، سوق می یابد.

کلید واژه ها: کار جمالیان سمت افزود سیستم دکتر


نظر شما :