واحد اداری
شرح وظایف:
-رسیدگی به فرمهای پرشده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها
-تهیه ضوابط و دستورالعملهای لازم
-انجام امور مربوط به تعاون،بیمه و رفاه کارمندان
-تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ،ترمیم حقوق ،مرخصی ،ترفیع،اضافه کاری و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق
-برنامه ریزی وتمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
-استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
-اتخاذ تدابیر لازم بمنظور پیشرفت و بهبود امورجاری
-پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
-اجرای صحیح ارزشیابی سالیانه کارکنان و انجام کلیه امور اداری مربوطه؛
-اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی پرسنل بهداشتی و درمانی وپشتیبانی