خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۱ کد : ۲۴۸۳۷ اخباراصلی
تعداد بازدید:۱۵۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از والدین خواست فرزندان خود را در چهارشنبه آخر سال به هیچ وجه تنها نگذارند.
خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: با توجه به محدودیت هایی که در دو سال گذشته و به دلیل شیوع کرونا بر جامعه حاکم بود، پیش بینی می کنیم امسال در چهارشنبه آخر سال و ایام پایانی و عید نوروز جشن ها و دورهمی ها و ازدحام و شلوغی جمعیتی شکل بگیرد.

وی افزود: خانواده ها به خصوص امشب نظارت جدی تری باید بر روی فرزندان خود داشته باشند تا به هیچ وجه به سمت مواد محترقه و مواد منفجره روانه و خدای ناکرده اتفاق تلخی برایشان بیافتد.

وی تاکید کرد: سال گذشته هم متاسفانه حوادث زیادی در استان در این روز رخ داد و 102 نفر دچار مصدومیت و سوختگی شدند.

وی افزود: ساده ترین سوختگی حداقل تغییر رنگ بر روی پوست و اندام بدن افراد حادثه دیده می شود و سوختگی های شدید تر می تواند حتی منجر به محدودیت دست ها، صورت و سایر اندام ها شده است.

دکتر جمالیان گفت: امسال متاسفانه چیزی که مشاهده و گزارش می شود، افزایش استفاده از مواد محترقه و منفجره دست ساز که بسیار هم خطرناک هستند، را نشان می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: متاسفانه بیشترین سن درگیر و مصدومان این روز، بین 15 تا 40 سال است به همین دلیل مجددا از خانواده ها می خواهیم به شدت مراقب فرزندان و دیگر اعضای خانواده خود باشند تا بدون اتفاقی تلخ به استقبال بهار و سال جدید بروند.

کلید واژه ها: سال خانواده متاسفانه مواد سوختگی گزارش


نظر شما :