قهرمانی تیم شنای دانشگاه علوم پزشکی اراک در مسابقات کارکنان دولت

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۸ کد : ۲۴۸۴۵ اخباراصلی
تعداد بازدید:۲۰۰
تیم شنا دانشگاه علوم پزشکی اراک در مسابقات استانی کارکنان دولت موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی شد.
قهرمانی تیم شنای دانشگاه علوم پزشکی اراک در مسابقات کارکنان دولت

به گزارش وب دا مرکزی، مربی و سرپرست تیم گفت: این مسابقات بمناسبت اعیاد شعبانیه و با حضور 40 نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی استان مرکزی برگزار گردید.

اباذر افشار افزود: تیم دانشگاه علوم پزشکی اراک توانست با کسب 184 امتیاز مقام اول و تیم های شرکت توزیع برق با 140 امتیاز دوم و برق منطقه ای باختر و اداره کل آموزش و پرورش به ترتیب با 66 و 56 امتیاز سوم و چهارم شدند.

وی افزود: اعضای تیم متشکل از آقایان محمد عرب از شبکه بهداشت و درمان محلات، اباذر افشار از ستاد دانشگاه، رضا کیان از شبکه بهداشت و درمان دلیجان، یوسف مظفری از بیمارستان امیرکبیر اراک، علی رضایی از ستاد دانشگاه، منصور رضایی از مرکز بهداشت و هادی رفیعی از شبکه بهداشت و درمان آشتیان در رشته های 50 متر قورباغه،50 متر آزاد، در رده های مختلف سنی موفق به کسب عناوین شدند.

وی گفت: با کسب این عنوان، تیم شنای دانشگاه علوم پزشکی اراک به مسابقات کشوری کارکنان دولت که در حال حاضر به خاطر شرایط کرونایی به زمان دیگری موکول شده، راه پیدا کرده و امیدواریم در آن مسابقات نیز (در صورت برگزاری) بتواند خوش بدرخشد.

افشار در پایان گفت: تیم دانشگاه علوم پزشکی در نظر دارد در برنامه های آتی به استعدادیابی از بین علاقه مندان پرداخته و با انتخاب و آموزش آنان، تیمی منسجم و یکدست و قوی را روانه مسابقات نماید.

کلید واژه ها: تیم دانشگاه دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی بهداشت شبکه بهداشت بهداشت درمان مسابقات اراک پزشکی


نظر شما :