پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان المعظم

۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۷ کد : ۲۴۹۰۸ اخباراصلی
تعداد بازدید:۱۵۷
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی ۱۵ شعبان المعظم، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) را تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان المعظم

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به این شرح است:

بسمه الله الرحمن الرحیم
سلام بر آنکه شمشیر برکشیده و ماه تابان و نور درخشان است، سلام بر آفتاب شب ظلمانی جهان و قرص ماه ایمان، سلام بر بهار مردمان و نشاط آفرین روزگار 
امروز حدیث عشق خود را فاش می گویم، تا آسمان پولک نشان، چشمک زنان، بر قدسیان بارانی از عطر شقایق ها بریزد ؛ چرا که نیمه شعبان به راستی ، یک تکه از انوار یزدان، یک گوشه از عرش الهی، فرش زمین را پر از نور خدا کرد.
در چنین روزی یاس سپید حدیقه ی امامت و ولایت ، حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، این بار از نرگس، گلی سرشار از عطر حقیقت هدیه ای می خواست که نوید شادمانی، بانگ آزادی، خروش عدل، گلبانگ رهایی را در سراسر عالم ظلمانی اشاعه نماید و گل نرگس پذیرا شد ؛ چشم عالم پر از عشق و تمنا شد و بلورین یادگار فاطمه(س) از دامن نرگس  متولد شد.
بی شک رشد و پیشرفت هر جامعه و مدیریت بحران ها در روز های پرغبار در گرو قدم گذاشتن در راه متعالی و الهی سپیده پنهان آسمان امامت و ولایت خواهد بود و یاس پوشان سلامت استان مرکزی در بحران ویروس کرونا نیز با چشمان رخشنده به نور مهر مهدویت و با ذکر "یا صاحب الزمان" به این مهم جامه ی عمل پوشانده و برای گوش سپردن به نوای اهل بیت علیهم السلام و مراقبت از بیماران کرونایی خطرها به جان خریدند و با عشق به اهل بیت در عالم وجود ؛ صراط روشن ایثار و عبودیت را در امتحان حضرت رافِعَ الدَّرَجاتِ استخلاص نمودند.
اینجانب میلاد با سعادت وارث تاج و تخت احمدی ، تسلی بخش دل یاس های کبود، تصنیف سبز ترانه‌های انتظار را خدمت تمامی زنده دلان و عاشقان منتظر آن حضرت بالاخص پرسنل، دانشجویان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
انشاالله شما طلیعه داران حوزه ی سلامت با قدم گذاشتن در راه راستین غزل طایر قدسی و با استعانت از انفاس مسیحایی منجی عالم بشریت نور امید و سلامتی را به فواد بیماران بتابانید.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: مرکزی استان مرکزی نور عالم سلام حضرت عشق


نظر شما :