تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به سربازان گمنام امام زمان(عج)

۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۸ کد : ۲۴۹۰۹ اخباراصلی
تعداد بازدید:۱۸۸
دکتر سید محمد جمالیان فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هفته ی سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به سربازان گمنام امام زمان(عج)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
حمد و سپاس آستان ایزد حنان و منان را که دگربار توفیق فرارسیدن فرخنده عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز ولادت امیدآفرین و نجات بخش آخرین نور امامت و ولایت، حضرت حجه ابن الحسن العسکری، مهدی موعود (ارواحنا لمقدمه الفداه) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را یافتیم و منت خدای را عزوجل که نوای جرس مهدویت به دست نسیم اسفند ماه سپرده شده است و سپاس خداوندگار خَیرَ الْحامِدینَ را که استشمام عطر سکر آور نرگس آل احمد با هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) متقارن شده است.
از برای این رخ داد میمون و مبارک ،  خاطره شجاعت و فداکاریِ فرزندان غیور و عزتمند ایران زمین را پاس می داریم، عزیزانی که در روزهای سخت مبارزه با کرونا نیز، حمایت های زیادی به مردم و مجموعه بهداشت و درمان و مدافعان سلامت در زمینه های گوناگون کردند، که جای تشکر و قدردانی دارد .
نیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران ، تلاش قابل تحسین و درایت و تدبیر هوشمندانه و قابل تقدیر مجموعه سربازان گمنام با اخلاص وتوانمندی است که با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام آرامش وامنیت را به امت انقلابی جمهوری اسلامی تقدیم می نمایند . 
مجاهدان و امنیت آفرینانی که به فرموده ی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای( مدظله العالی ) مصداق مومنین در آیه مبارکه ی قرآن کریم هستند ؛ همه ی هجمه های پیچیده و نقشه های خطرناک دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سر افراز ایران اسلامی را خنثی نموده و رشد و بالندگی و توسعه ی همه جانبه کشور را به امغان می اورند که جای تقدیر و تشکر دارد.
اینجانب میلاد منجی عالم بشریت و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر این عزیزان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شهید پرور استان مرکزی و تمامی زنده دلان و عاشقان منتظر آن حضرت در سراسر پهنه‌ی گیتی تبریک و تهنیت گفته و به ارواح مطهر شهدا و روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعال علیه) که مدال پر افتخار گمنامی را بر سینه‌ی ستبر سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعال فرجه الشریف) آویختند، درود می‌فرستیم.
امید است شما طلیعه داران صلابت دین و میهن با قدم گذاشتن در راه راستین غزل طایر قدسی و با استعانت از انفاس مسیحایی منجی عالم بشریت و با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیروی از راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس ؛ با رصد تحرکات موذیانه دشمنان نویدهای خوشی را برای ملت ولایتمدار و انقلابی به ارمغان اورید.

دکتر سید محمد جمالیان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: ی گمنام سربازان گمنام گمنام امام گمنام امام زمان سربازان سربازان گمنام امام سربازان گمنام امام زمان امام امام زمان


نظر شما :