خارج شدن از شرایط سخت کرونایی و پویایی کشور در نتیجه موفقیت دولت سیزدهم در امر واکسیناسیون می‌ باشد/اقدامات خوبی در حوزه سلامت استان اتفاق افتاده است

۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۶ کد : ۲۵۱۲۶ اخباراصلی
تعداد بازدید:۲۰۲
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های گذشته به خصوص دوران کرونا اقدامات خوبی در استان مرکزی و شهرستان های محلات و دلیجان انجام شده که نیاز است این اقدامات تقویت شوند.
خارج شدن از شرایط سخت کرونایی و پویایی کشور در نتیجه موفقیت دولت سیزدهم در امر واکسیناسیون می‌ باشد/اقدامات خوبی در حوزه سلامت استان اتفاق افتاده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سلیمی بیان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه سلامت شهرستان محلات که مسافرپذیر و توریستی است و شهرستان دلیجان انجام شده که نیاز است برای رسیدن به ارائه خدماتی بهتر و باکیفیت تر، مسائل و مشکلات پیش رو شناسایی و یک به یک حل شوند.

وی تقویت دانشکده دندانپزشکی این شهرستان، تقویت مدیریت مراکز درمانی و بیمارستان ها در دو شهرستان محلات و دلیجان، هماهنگی و حمایت بیشتر از خیران توسط مسئولان علوم پزشکی را خواستار شد و گفت: ساخت ساختمان جدید بیمارستان محلات از اولویت های حوزه سلامت استان می باشد و رایزنی های صورت گرفته و مساعدت وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و خیرین این اتفاق مهم در سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

وی گفت: حذف ارز ترجیحی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی باعث افزایش قیمت دارو و تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات درمانی به مردم خواهد شد که بدون شک این امر با مقاومت مجلس مواجه خواهد شد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه موفقیت دولت آقای رئیسی و وزارت بهداشت در واکسیناسیون خروج یک ملت از قرنطینه در عید امسال بود و رونق گردشگری، افزایش مسافرت و عدم تعطیلی اجباری و کاهش معنادار مرگ و میر ‌و ابتلا به کرونا دست آورد این اقدام جهادی است.

وی افزود: تقسیم عادلانه تر حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهرستان ها، باید در دستور کار مسئولان حوزه بهداشت و درمان قرار بگیرد که امیدواریم با توجه به اقدام دانشگاه علوم پزشکی اراک در این حوزه، همچنان در سال جدید ادامه دار باشد تا شاهد ارائه عادلانه تر خدمات بهداشتی و درمانی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از تجهیز بیمارستان محلات به دستگاه ام آر آی حمایت خواهد کرد و با رایزنی های انجام شده و حمایت خیرین و با کمک دانشگاه علوم پزشکی استان در سال جدید این امر محقق شود.

کلید واژه ها: پزشکی علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان محلات علوم دانشگاه علوم حوزه سال


نظر شما :