تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی در حوزه سلامت

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۲ کد : ۲۵۱۸۷ اخباراصلی
تعداد بازدید:۳۲۹
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از زحمات دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان مرکزی در حوزه درمان و بهداشت تشکر و قدردانی کرد.
تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی در حوزه سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

می دانیم و یقین داریم که خانواده بزرگ حوزه سلامت در استان مرکزی در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیتهای قانونی، پیشرفت ایران اسلامی و اعتلای کشور به کار گرفته و در تعطیلات نوروز قرن جدید، در حال ارائه خدمت به  هموطنانمان بوده اند و آرامش را پیشکش هموطنانمان نموده اند و وجدان کار ،عدالت، صداقت، امانت داری، راز داری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و  تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید.

امروز بخشی از آسایش و آرامش خاطر هم استانی های عزیز و هموطنان گرامی را مرهون زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم حوزه سلامت استان می دانیم، که در روزهایی که همه در کنار خانواده خود تعطیلات نوروزی را سپری می کردند، در لباس خدمت در بیمارستانها، مراکز بهداشتی و درمانی و تمامی حوزه ها مشغول خدمت به مردم این مرز و بوم بوده اند.

امسال نیز کرونا و نوع جدید آن عید نوروز و تعطیلات آن را تحت الشعاع قرار داده بود و میزان سرایت و چرخش بسیار سریع آن، مسئولان، پزشکان و پرستاران و همه همکاران بهداشتی و  درمانی را برای مواجهه با سوش و موج جدید پس از پایان تعطیلات نگران کرده بود.

زحمت ها و فداکاری های شبانه روزی شما عزیزان در تمامی بیمارستانهای استان، اورژانس 115، مراکز بهداشتی درمانی، حوزه غذا و دارو، آزمایشگاه ها، کمپ های نوروزی، تیم های بازرسی و ... در عید نوروز، بر کسی پوشیده نخواهد ماند و ما قدردان متخصصان، پزشکان، پرستاران، بهیاران، تکنسینهای اتاق عمل و هوشبری، خدمات، تکنسین های اورژانس 115، کارشناسان و بازرسان بهداشت، کارشناسان حوزه غذا و دارو و تمامی پرسنل زحمت کش حوزه سلامت در استان هستیم  و خواهیم بود.

اینجانب، برخود لازم می دانم که از زحمات تک تک همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و در بیمارستان ها و مراکز درمانی بخش خصوصی در این ایام قدردانی نمایم و آرزوی سالی پر از دلخوشی و موفقیت و شادکامی همراه با سلامت برای یکایک همکارانم در سراسر استان دارم و امیدوارم هر چه زودتر از شر این ویروس و بیماری مهلک و هزارچهره خلاص شده و کمافی السابق به زندگی خود ادامه دهیم و از تک تک نعمت های الهی لذت ببریم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۱۴ فروردین ۱۴۰۱

کلید واژه ها: حوزه حوزه سلامت حوزه سلامت استان استان سلامت استان استان مرکزی سلامت تک درمانی بهداشتی درمانی


نظر شما :