پدر ۴۲ ساله نهمین جانبخش استان مرکزی در سال جاری شد

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۹ کد : ۲۷۱۴۲ اخباراصلی
تعداد بازدید:۱۶۸
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هشتمین جانجش استان مرکزی در سالجاری، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه به دلیل عارضه ناگهانی مغزی در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک بستری و متأسفانه در همان ساعات اولیه دچار مرگ مغزی شد.
پدر ۴۲ ساله نهمین جانبخش استان مرکزی در سال جاری شد

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی افزود: این جانبخش عزیز پس از اخذ رضایت در تاریخ ۲۴ خرداد به بیمارستان سینا تهران برای انجام عمل و جدا سازی ارگان های حیاتی اعزام شد.

وی تأکید کرد: سرانجام در تاریخ ۲۵ خرداد تحت عمل جراحی هاروست کبد و کلیه ها قرار گرفت که طبق اعلام اداره پیوند، کیفیت و پیوند ارگان ها رضایت بخش بوده و خوشبختانه با فداکاری این مرحوم حال گیرندگان اعضا نیز مساعد است.

وی در ادامه یادآور شد: نهمین حیات بخش استان مرکزی پدر ۶ فرزند است که ضمن تسلیت به خانواده و بستگان این عزیز فداکار، برای فرزندان و خانواده وی آرزوی صبر و شکیبایی و روح آن عزیز سفرکرده آرامش و مغفرت از خداوند منان مسئلت داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تسلیت مجدد به خانواده و آشنایان جانبخش مرحوم محمدی گفت: همه ما خود را در این غم بزرگ شریک و غمخوار تمام وابستگان این عزیز می دانیم و از این تصمیم بزرگ و خداپسندانه نهایت تشکر را دارد و این اطمینان را می دهد که روح آن بزرگوار نیز با این کار نیک و انسان دوستانه در آرامش و آسایش قرار دارد.

کلید واژه ها: عزیز خانواده تسلیت روح قرار بخش


نظر شما :