طنین خوش قرآن در زمستان پیش رو

۱۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۴ کد : ۳۱۱۳۲ اخباراصلی
تعداد بازدید:۲۳۶
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزای مسابقات و جشنواره قرآنی و معارف و عطرت در دی و اسفند سال جاری خبر داد.
طنین خوش قرآن در زمستان پیش رو

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد بیات گفت: این جشنواره ویژه دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و مراکز و سازمانهای وابسته به وزارت بهداشت است که به جرآت می توان گفت بزرگترین رویداد قرآنی سال برای خانواده وزارت بهداشت می باشد.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور تا یکشنبه 20 آذر ماه سال جاری فرصت ثبت نام دارند.

وی تاکید کرد: این جشنواره در بخش اساتید و کارکنان شامل دو مرحله دانشگاهی و سراسری و برای دانشجویان شامل 3 مرحله است که در نهایت راه یافتگان به مرحله سراسری به مرحله ملی نیز راه می یابند.

دکتر بیات در ادامه با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر دانشجویان با قرآن و سیره معصومین و اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت دینی، تشویق و حمایت از نخبگان قرآنی و الگوسازی می باشد، خاطرنشان کرد: این جشنواره شامل 6 بخش، 53 رشته است که دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه در حال اطلاع رسانی و ثبت نام  می باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از جمله بخش های جشنواره می توان به بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری و تولیدات، ادبی و هنری اشاره کرد.

وی افزود: علاقمندان می توانند تا 20 آذر ماه سال جاری به آدرس http://quran.behdasht.gov.ir مراجعه و پس از دریافت اطلاعات کامل و مطالعه آیین نامه اجرایی جشنواره از قسمت دبیرخانه جشنواره ثبت نام خود را کامل نموده و خود را برای رقابت مرحله دانشگاهی و سراسری آماده نمایند.

وی تاکید کرد: برگزاری مرحله دانشگاهی بخش معارف هفته اول دی ماه و بخش آوایی هفته دوم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین آزمون بخش آوایی در مرحله دانشگاهی به صورت حضوری برگزار می شود و فایل قرائت شرکت کنندگان برای مرحله سراسری به مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: آزمون مقدماتی در بخش معارفی نیز به صورت غیرحضوری از طریق آزمون برخط در هفته آخر بهمن ماه برگزار می گردد.

دکتر بیات گفت: آزمون مرحله سراسری بخش آوایی در اسفندماه سال جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: در حال حاضر حدود 120 نفر از علاقمندان در رشته های مختلف این جشنواره در مرحله دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی اراک ثبت نام نموده اند که امیدواریم در فرصت باقی مانده شاهد حضور پر رنگ تر اساتید و کارکنان و دانشجویان عزیز باشیم.

 

کلید واژه ها: مرحله مرحله دانشگاهی مرحله سراسری جشنواره بخش بخش آوایی دانشگاه دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :