وجود خیرین و داوطلبان حوزه ی سلامت، غنیمت است

۱۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۵ کد : ۳۱۱۳۳ اخباراصلی
تعداد بازدید:۱۶۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: وجود داوطلبین و خیرین گرامی در حوزه ی سلامت که در مقاطع مختلف به داد این حوزه می رسند، واقعا نعمتی ارزشمند است.
وجود خیرین و داوطلبان حوزه ی سلامت، غنیمت است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در جلسه ای که با حضور داوطلبین حوزه ی سلامت برگزار شد، بیان کرد: بدنبال گسترش و افزایش اهداف حوزه ی سلامت هستیم و این مهم بدون کمک و حمایت خیران و داوطلبان میسر نخواهد شد.

وی افزود: تجربه ی تلخ کرونا نشان داد، همه ی مردم پشت یکدیگرند و حاضر هستند برای حفظ و اعتلای کشور خود، از جان شیرین شان نیز بگذرند.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی نیز در جلسه ای جداگانه با مسئولین دفاتر سلامت ادارات و دستگاه های اجرایی، گفت: به دلیل اثرگذاری این افراد و همکاران در ادارات خود، لازم به افزایش اطلاعات و آگاهی داشتند که خوشبختانه با دعوت و استقبال این عزیزان، این جلسه برگزار و مسائلی از جمله بیماری آنفولانزا و غیره مطرح شد.

دکتر حسین بختیاری بیان کرد: طبق شعار سازمان جهانی بهداشت، 75 درصد مسئولیت تامین سلامت جامعه به عهده نهادها، ادارات و سازمان ها و مردم و خیرین است و مابقی (25درصد) به عهده مسئولین وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، بنابراین لازم است اطلاعات و آگاهی آنها نسبت به بسیاری از موارد این حوزه افزایش یابد.

در پایان این جلسه از خیرین و افرادیکه به صورت داوطلبانه به مجموعه بهداشت و درمان بخصوص در دوران سخت کرونایی یاری رساندند، با اهداء لوحی تقدیر شد.

کلید واژه ها: جلسه سلامت ی بهداشت ادارات حوزه


نظر شما :