افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره با حضور وزیر بهداشت

۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۵ کد : ۳۱۱۵۶ اخباراصلی
تعداد بازدید:۲۳۵
وزیر بهداشت در سفر به شهرستان شازند ضمن بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه سلامت این شهرستان، پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره را افتتاح کرد.
افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره با حضور وزیر بهداشت

به گزارش وب دا مرکزی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر توره از توابع شهرستان شازند استان مرکزی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار مرکزی، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک و دیگر مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.
دکتر بهرام عین اللهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تعدادی طرح بهداشتی و درمانی در استان مرکزی افتتاح می‌شود.
وی بیان کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره یکی از این طرح‌ها است و در این منطقه روزانه تردد شمار زیادی از وسایل نقلیه وجود دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشکر از اهتمام خیرین در ساخت این پایگاه، اظهار داشت: استان مرکزی از نظر مدیریت و اهتمام خیرین در ساخت طرح‌های بهداشتی و درمانی ممتاز است.
گفتنی است این پایگاه خیرساز دارای وسعتی حدود یک هزار و ۲۵ مترمربع است و عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شد؛ تجهیزات مورد نیاز این پایگاه توسط مرکز اورژانس استان مرکزی فراهم شده و این پایگاه در گلوگاه غرب به شرق واقع شده است و ظرف یک ماه آینده مجهز به پایگاه اتوبوس آمبولانس هم می‌شود و پد هوایی آن نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان توسط شهرداری توره ایجاد شده است؛ این پد هوایی پس از مهاجران و شهر هندودر، سومین پد هوایی شهرستان شازند به شمار می رود.
حضور در گلزار شهدای شهر توره، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خیرساز مرحوم قدبیگی در هندودر، بازدید از محل احداث مرکز جامع سلامت شهری و پد اورژانس هوایی در شهباز از برنامه های سفر وزیر بهداشت به شهرستان شازند بود.

کلید واژه ها: پایگاه مرکزی استان مرکزی استان اورژانس هوایی پد هوایی توره


نظر شما :