پیام تبریک ریاست و مدیریت بمناسبت روز جهانی بهداشت محیط

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۶ کد : ۳۲۷۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۴
پیام تبریک ریاست و مدیریت بمناسبت روز جهانی بهداشت محیط

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آیت الله خوانساری رییس و مدیریت این بیمارستان در پیامی فرارسیدن روز جهانی بهداشت محیط را به فعالان این عرصه تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

️روز جهانی بهداشت محیط فرصت مغتنمی است برای بزرگداشت کسانی که با استفاده از دانش زیست محیطی و بکارگیری اصول مهندسی نقش بسزایی در ارتقاء امر بهداشت و حفظ سلامت افراد جامعه و نگهداری محیط زیست که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر سلامت جسمی، روانی و اجتماعی موثر است، ایفا می کنند؛ تلاشگرانی که با همت والا و تلاش بی وقفه خود سختی های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند. ️ ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط به اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان حوزه سلامت به ویژه مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک از تمامی خدمات شایسته و ارزشمند این عزیزان قدردانی نموده و توفیق و سربلندی همگان را در خدمت به جامعه از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

زهرا صابری نسب، خبرنگار وب دا مرکزی، مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری

 
 
 

کلید واژه ها: روز جهانی بهداشت محیط بیمارستان ایت اله خوانساری (ره) مدیر بیمارستان آیت الله خوانساری رییس بیمارستان آیت الله خوانساری روابط عمومی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک


نظر شما :