گزارشی از روند فاز سوم خیر ساز

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۶ کد : ۳۳۰۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۷
گزارشی از روند فاز سوم خیر ساز

گزارشی از روند فاز سوم خیر ساز بیمارستان آیت الله خوانساری 

بیمارستان ۸۰ تختخوابی خیر ساز آیت الله خوانساری در ۴۵۰۰ متر مربع در ۴ طبقه از شهریور ماه ۱۳۹۸ در دست ساخت است و تاکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. در این بیمارستان که حدود ۴۰ میلیارد تومان توسط خیرین هزینه شده است در حال حاضر تاسیسات و کانال سازی در حال اجرا و اتمام می باشد. این بیمارستان که در ۴ طبقه ساخته می شود که شامل ۴ اطاق عمل جراحی و ۱ اطاق عمل اورژانس میباشد و بیمار از ابتدای درمان تا بهبودی کامل در این مرکز معالجه می گردد. 

این پروژه، بیمارستان ۸۰ تختخوابی آیت الله خوانساری در حال حاضر در مراحل اجرای تاسیسات مکانیکال و الکتریکال است و اجرای کانال سازی هوای رفت و برگشت و اگزاست فنها و کانال فن کوئل ها میباشد و عملیات کاشی و سرامیک ،سنگ بالکن و سقف کاذب طبقه اول و دوم به اتمام رسیده است.

 

22 اسفند ماه 1401

 

منتظر خیرین مهر اندیش جهت اتمام ساخت این پروژه و همچنین تعهد دانشگاه جهت انجام موتورخانه،تجهیزات پزشکی و تامین نیرو متخصص می باشیم.

کلید واژه ها: # پروژه فاز سوم خیر ساز بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی #خیرین #مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری روابط عمومی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری، فاز3


نظر شما :