صدور مجوز دانشنامه
دانش آموختگان گرامی می توانند درخواست صدور مجوز اخذ مدرک تحصیلی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری ، از طریق پست الکترونیک ارسال نمایند.
درخواستهای دریافت شده در اسرع وقت رسیدگی می گردند و دانش آموختگان می توانند یک هفته بعد از ارسال مدارک ، از طریق ایمیل درخواست خود را پیگیری نموده. ( هرگونه اطلاع رسانی در خصوص نقص مدارک از طریق ایمیل به دانش آموخته ارسال خواهد شد. ) و در صورت آماده بودن اصل دانشنامه با تعیین وقت قبلی با در دست داشتن اصل مدارکی که تصویر آنها را توسط پست الکترونیکی ارسال نموده اند ، به اداره دانش آموختگان مراجعه و مدرک تحصیلی خود را دریافت نمایند.
لازم بذکر است که تحویل مدرک تحصیلی منوط به ارائه اصل مدارک می باشد و در صورت عدم ارائه هر یک از مدارک مورد نیاز ، مدرک تحصیلی تحت هیچ شرایطی تحویل داده نخواهد شد.
مراحل ارسال درخواست صدور مجوز دانشنامه
-
تصویر(اسکن) کلیه مدارک لازم را تهیه نمایید. (برای مشاهده مدارک لازم جهت صدور مجوز هر یک از مقاطع تحصیلی اینجا کلیک نمایید)
-
کلیه فایلهای مربوط به تصاویر مدارک را در یک فایل فشرده zip یا rar و یا فایل pdf قرار دهید (مانند شکل زیر)
فایل فشرده حاصل (که شامل تصویر مدارک می باشد) را به ایمیلی با موضوع "daneshnameh - name" به جای (name) نام و نام خانوادگی خود را تایپ نمایید، پیوست نموده و در متن ایمیل مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی ، رشته ، مقطع و شماره دانشجویی و شماره تماس ( ترجیحا" تلفن همراه) را وارد کرده و به آدرس "daneshnameh@arakmu.ac.ir" ارسال نمایید. (مانند شکل زیر)