صدور مجوز دانشنامه

تعداد بازدید:۵۶۱۳

 دانش آموختگان گرامی می توانند درخواست صدور مجوز اخذ مدرک تحصیلی  خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری ، از طریق پست الکترونیک ارسال نمایند.

درخواستهای دریافت شده در اسرع وقت رسیدگی می گردند و دانش آموختگان می توانند یک هفته بعد از ارسال مدارک ، از طریق ایمیل درخواست خود را پیگیری نموده. ( هرگونه اطلاع رسانی در خصوص نقص مدارک از طریق ایمیل به دانش آموخته ارسال خواهد شد. )  و در صورت آماده بودن اصل دانشنامه با تعیین وقت قبلی با در دست داشتن اصل مدارکی که تصویر آنها را توسط پست الکترونیکی ارسال نموده اند ، به اداره دانش آموختگان مراجعه و مدرک تحصیلی  خود را دریافت نمایند.

 لازم بذکر است که تحویل مدرک تحصیلی  منوط به ارائه اصل مدارک می باشد و در صورت عدم ارائه هر یک از مدارک مورد نیاز ، مدرک تحصیلی تحت هیچ شرایطی تحویل داده نخواهد شد.


مراحل ارسال درخواست صدور مجوز دانشنامه

  1. تصویر(اسکن) کلیه مدارک لازم را تهیه نمایید.  (برای مشاهده مدارک لازم جهت صدور مجوز هر یک از مقاطع تحصیلی اینجا کلیک نمایید)

  2. کلیه فایلهای مربوط به تصاویر مدارک را در یک فایل فشرده zip یا rar  و یا فایل pdf  قرار دهید (مانند شکل زیر)

 فایل  فشرده حاصل (که شامل تصویر مدارک می باشد) را به ایمیلی با موضوع "daneshnameh - name" به جای (name) نام و نام خانوادگی خود را تایپ نمایید، پیوست نموده و در متن ایمیل مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی ، رشته ، مقطع و شماره دانشجویی و شماره تماس ( ترجیحا" تلفن همراه) را وارد کرده و به آدرس "daneshnameh@arakmu.ac.ir" ارسال نمایید. (مانند شکل زیر)

آخرین ویرایش۱۷ تیر ۱۳۹۷