نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضا هیئت علمی دانشکده پرستاری

۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۷ کد : ۴۰۳۷۱ اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۴۸

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضا هیئت علمی دانشکده پرستاری با محوریت بررسی مشکلات و چالش های این حوزه و با حضور معاونین توسعه، درمان، آموزش و تحقیقات و فناوی برگزار شد.
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزنده اعضا هیئت علمی و کارکنان این دانشکده، به اهمیت فعالیت های جاری در این حوزه و لزوم تعامل پرسنل حوزه پرستاری با دیگر حوزه ها در جهت پیشبرد اهداف آموزشی تاکید کرد و اذعان داشت: تمام اعتبار دانشگاه به بحث آموزش است و باید با انگیزه بالا و جلب مشارکت با دیگر واحدها در جهت پیشبرد اهداف مجموعه گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه ذاتا افرادی که در حوزه پرستاری مشغول به فعالیتند، انسان های با وجدان و سالمی هستند، ادامه داد: ایثار و از جان گذشتگی های مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار است و مسئولین و مردم قدردان شما عزیزان هستند.
در ادامه این نشست، دکتر فاطمه گنجهء سرپرست دانشکده پرستاری به ارائه گزارشی از تاریخچه، اقدامات، دستاوردها و چالش های این دانشکده پرداخت و گفت: ۴۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در رشته های پرستاری و فوریت های پزشکی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.
وی ضمن اشاره به اینکه در گذشته، عدم شکل گیری گروه ها چالش اصلی این مجموعه بوده است، بیان کرد: با حمایت های رئیس دانشگاه و تلاش های همکاران، ۴ گروه مصوب، عملیاتی شده است که در روند اداره امور بسیار تاثیرگذار است.
دکتر گنجهء ضمن ابراز امیدواری از اینکه با تلاش ها و حمایت های همکاران در رشد و توسعه رشته پرستاری در مقطع PHD پیش خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: کمبود اعضای هیئت علمی و نیروی انسانی، نیاز به توسعه و بازبینی در چارت تشکیلاتی، کمبود فضای فیزیکی و … از جمله چالش های این حوزه است که امیدواریم با حمایت های مجموعه دانشگاه، بتوانیم چالش های موجود را برطرف نماییم.

در پایان این نشست، اعضای هیئت علمی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای فعالیت ها، به بیان مسائل آموزشی، پژوهشی، مالی، نیروی انسانی، اعتبار بخشی و ... حوزه خود پرداختند و راهکارهای پیشنهادی خود برای رفع این مشکلات بیان کردند.

کلید واژه ها: نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اعضا هیئت علمی دانشکده پرستاری


( ۱ )

نظر شما :