اطلاعیه شماره ۳۰ گروه بندی پنجمین دوره آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری

۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۵ کد : ۵۳۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۹۲۳
اطلاعیه شماره ۳۰ گروه بندی پنجمین دوره آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری

اطلاعیه شماره 30:

گروه بندی پنجمین دوره آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری

مقدمه:

با سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و آرزوی توفیق برای دانشجویان پرستاری ورودی مهر 1395 اراک و دانشجویان شرکت کننده در آزمون مجدد، گروه بندی آزمون صلاحیت بالینی رشته پرستاری در 7 شهریور  1397به شرح زیر اعلام می گردد.

تذکر بسیار مهم :

دانشجویان ملزم می باشند، کلیه اطلاعیه های دبیرخانه برگزاری آزمون صلاحیت بالینی را تا پایان شهریور 1398 با دقت مطالعه نموده و پیگیری نمایند. تنها مرجع صدور اطلاعیه های مربوطه، پرتال اینترنتی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

http://school-nurse.arakmu.ac.ir/Portal/Home/Default.aspx

نکات لازم:

1- در صورت هر گونه مشکل در گروه بندی هر چه سریعتر با شماره تماس 09127524244 تماس بگیرید. (فقط ساعات اداری)

2- دانشجویان گروه 1 و 2 باید در ساعت 7:00 در محل درب ساختمان مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی اراک  حضور داشته باشند تا تمهیدات مربوط به قرنطینه و تحویل وسایل و ثبت نام انجام گیرد.

3- دانشجویان گروه 3  باید در ساعت 13 (یک عصر) در محل درب ورودی بال زرد دانشکده پزشکی حضور داشته باشند تا تمهیدات مربوط به قرنطینه و تحویل وسایل و ثبت نام انجام گیرد.

 

4- حتما توجه شود، عدم حضور در ساعات ذکر شده، به منزله انصراف از آزمون می باشد. در صورت غیبت در آزمون یا تاخیر در ساعات ذکر شده منجر به مردودی در آزمون می گردد. از آوردن کیف، گوشی، لب تاب، جزوه، کتاب و سایر وسایل کمک آموزشی خودداری کنید. تنها مواد غذایی و آب همراه دانشجو میتواند باشد.

5- آوردن ساعت دیجیتال مچی برای حفظ وقت ایستگاه مفید می باشد. به دانشجویان تاکید موکد می شود که حفظ وقت در هر ایستگاه ( 9 دقیقه  + 1 دقیقه جابجایی بین ایستگاه ) جزء وظایف دانشجو در آزمون می باشد و در صورت کمبود وقت هیچگونه مسئولیتی متوجه دبیرخانه آزمون نمی باشد.

6- دومین جلسه توجیهی عملی پنجمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در روز شنبه 2/6/98 برگزار می گردد. حضور دانشجویان در جلسه اختیاری است.

7- آوردن کارت دانشجویی یا کارت ملی الزامی است. در صورت همراه نداشتن مدارک شناسایی اجازه ورود به حوزه امتحانی داده نخواهد شد. 

 

گروه بندی پنجمین دوره آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری

 

کلید واژه ها: گروه بندی دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری اراک پنجمین آزمون صلاحیت بالینی


( ۱ )

نظر شما :