×
تنظیمات ویجت
دسترسی سریع
ورود
کتابخانه دانشکده
تقویم آموزشی
سامانه رفاهی دانشگاه
سامانه پژوهان
ورود اساتید
سامانه دانش آموختگان
اداره کتب و انتشارات دانشگاه
سامانه دریافت پیشنهادات
سامانه میز خدمت
سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی
دانشکده پرستاری شازند
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک
Toggle navigation
صفحه اصلی
معرفی دانشکده
تاریخچه دانشکده
اهداف و رسالت
چارت سازمانی
برنامه استراتژیک دانشکده
درباره شازند
ریاست
ریاست دانشکده
رؤسای پیشین
معاونت
معاونت آموزشی
معاون آموزشی
اعضای شورای آموزشی
شرح وظیفه شورا
معاونت پژوهشی
معاون پژوهشی
اعضای شورای پژوهشی
شرح وظایف شورای پژوهشی
فرایند گردش کار طرح پژوهشی
اولویتهای پژوهشی
معاونت تحقیقات و فناوری
آموزش
مسئول آموزش
کارشناسان آموزش
فرایندها و فلوچارتهای آموزشی
فرم های ضروری آموزش
پیام رسان دانشکده پرستاری شازند
شرح وظایف
تقویم آموزشی
آمار دانشجویی
راهنمای دروس دانشجویان پرستاری
رشته پرستاری
مدیر گروه
معرفی رشته پرستاری
سرفصل رشته پرستاری
سرفصل رشته پرستاری(ورودی مهر ۱۴۰۲ به بعد)
سرفصل رشته پرستاری(تا ورودی بهمن ۱۴۰۱)
برنامه های رشته پرستاری
برنامه زمانبندی دروس پرستاری
برنامه زمانبندی قبل از مهر ۱۴۰۲
برنامه زمانبندی از مهر ۱۴۰۲ به بعد
برنامه های درسی ترم جاری
برنامه های کارآموزی ترم جاری
قوانین کارآموزی (مربوط به دانشجویان)
قوانین کارآموزی (مربوط به اساتید بالینی)
برنامه امتحانات ترم جاری
برنامه کارگاه
اعضای هیأت علمی(برنامه کاری و رزومه)
فرمهای نظر سنجی
بررسی رضایت مندی اعضای هیات علمی
امور پژوهشی
امور آموزشی
امور فرهنگی و رفاهی
پرسشنامه نظرخواهی از نحوه تدریس دروس نظری(مخصوص دانشجویان)
پرسشنامه نظرخواهی از نحوه تدریس واحد کارآموزی(مخصوص دانشجویان)
پرسشنامه نظر سنجی از همکاران در مورد عضو هیات علمی
فرم پیشنهادات اعضای هیأت علمی
فرم پیشنهادات دانشجویان
چک لیست ارزیابی اجرای دوره ها و برنامه های کلاسی
فیلم های آموزشی
استادان مشاور
مسئول استادان مشاور
برنامه استادان مشاور گروه ها
آئین نامه ها و قوانین
آئین نامه استاد مشاور
آئین نامه های آموزشی
فرم های مربوطه
دفتر توسعه
مدیر دفتر توسعه
معرفی دفتر توسعه
اعضای دفتر توسعه
آئین نامه دفتر توسعه
برنامه عملیاتی دفتر توسعه
فرایند اعمال تغییرات در اهداف و رسالتهای دانشکده
برنامه عملیاتی مرکز توسعه آموزش
طرح دوره و طرح درس
طرح درس نظری و بالینی( مصوب ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)
طرح درس و طرح دوره اساتید
پرسشنامه ارزیابی آزمون
پرسشنامه بر اساس شاخص میلمن
فرم ها
لاگ بوک ها و برگه های ارزشیابی
جشنواره شهید مطهری
معرفی جشنواره
سال ۱۴۰۰
سال ۱۴۰۱
سال ۱۴۰۲
کمیته ها و اعضای آنها
کمیته ارزیابی آزمون ها
کمیته طرح درس
کمیته آموزش در پژوهش
کمیته توانمند سازی اساتید
کمیته برنامه ریزی درسی
کمیته ارزیابی کارآموزی های بالینی
کمیته توسعه آموزشی دانشجویان
اخبار و اطلاعیه ها
توانمند سازی اساتید
فرم های ارزیابی بالینی اساتید و محیط بالینی
کارگاه های دانشکده
کارگاه های ارائه شده در ترم
برنامه کارگاهها
فرم نظر سنجی کارگاه
آ
+
آ
-
صفحهاصلی
پرسشنامه نظرخواهی از نحوه تدریس واحد کارآموزی(مخصوص دانشجویان) - پرسشنامه نظر خواهی از نحوه تدریس واحد کارآموزی
۱
پرسشنامه نظر خواهی از نحوه تدریس واحد کارآموزی
پرسشنامه نظرخواهی از نحوه تدریس واحد کارآموزی(مخصوص دانشجویان) - پرسشنامه نظر خواهی از نحوه تدریس واحد کارآموزی
لطفاً خطاهای زیر را رفع نمائید:
نظر خواهي نحوه تدريس واحد كارآموزي
0
1
نام واحد كارآموزي
*
2
نام استاد
*
3
نام بخش
*
4
سال تحصيلي
*
اول 1401-1400
دوم 1401-1400
اول 1402-1401
دوم 1402-1401
اول 1403-1402
دوم 1403-1402
5
1- حقوق بيمار را از نظر حضور حداقل فراگيران بر بالين رعايت مي كند
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
6
2- ارتباط مناسب بين پرسنل درماني و دانشجويان و بيمار برقرار مي كند
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
7
3- قادر به تامين امنيت بيمار در حيطه عملكردي دانشجو مي باشد
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
8
4- قادر به تشخيص زمان تفويض مسئوليت به دانشجو مي باشد
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
9
5- بيان اهداف دوره باليني متناسب با سطح دوره دانشجو
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
10
6- نظارت به موقع و مستمر بر فعاليت دانشجو
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
11
7- حمايت از دانشجويان در موقعيت خاص باليني
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
12
8- تسلط علمي استاد
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
13
9- مهارت و توانايي باليني و عملي استاد
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
14
10- تفهيم و انتقال آموزه هاي باليني به دانشجويان
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
15
11- رعايت اصول اخلاقي و حرفه اي
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
16
12- پيگيري و رفع اشكالات دانشجويان
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
17
13- انجام ارزشيابي مناسب در سنجش ميزان يادگيري
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
18
14-حضور منظم و فعال در آموزش باليني
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
19
15- توجه به گزارشات و شرح حال و برطرف كردن نواقص
*
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
20
پيشنهادات
*
21
کد امنیتی
ثبت فرم
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility