قابل توجه کلیه دانشجویان دانشکده پرستاری شازند( حتماً مطالعه شود)

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۵ کد : ۹۸۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۹۵
قابل توجه کلیه دانشجویان دانشکده پرستاری شازند( حتماً مطالعه شود)

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای کلیه دانشجویان عزیز، خواهشمند است به نکات ذیل توجه بفرمایید:

 

1- به امید خدا از روز شنبه 24 خرداد طبق زمانبندی انجام شده دانشجویان عزیز در محل کارآموزی تعیین شده حضور پیدا می کنند.

 

2-  بازه زمانی حضور دانشجویان جهت ادامه ترم تحصیلی طبق برنامه اعلام شده بوده و از دانشجویان عزیز خواهشمندیم صرفاً در بازه زمانی برنامه ریزی شده جهت هرگروه حضور یابند.

 

3- لازم است دانشجویان عزیز طوری برنامه ریزی نمایند که رأس ساعت 7 و نیم صبح شنبه 24 خرداد جهت غربالگری ، در محل بال آبی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)، واقع در سردشت حضور داشته باشند.فرم غربالگری را تکمیل و به همراه خود داشته باشند.همچنین نمونه عکس از غربالگری که از طریق سامانه salamat.gov.ir انجام داده اند را به رؤیت مسئول مربوطه برسانند.

 

4- توصیه می شود، ضمن مطالعه مطالب مرتبط با شرایط فعلی که از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی شده است، کلیه لوازم حفاظتی شخصی خود را به همراه داشته باشید.

 

5- لازم است ،دانشجویان پس از اتمام غربالگری به بیمارستان مربوطه مراجعه کرده و طبق روال قبل، ورود خود را اعلام نموده و با رعایت کلیه اصول بهداشتی زیر نظر استاد مربوطه و به شکل کاملاً هماهنگ با ایشان به امور محوله بپردازند.

 

6- برای کارآموزی های لانگ، ناهار از طریق بیمارستان( به استثنای بیمارستان امیرالمومنین که غذا توسط بیمارستان سرو نمی شود)، در اختیار ایشان قرار می گیرد ولی دانشجویان تک شیفت لازم است اقدام به رزرو غذا نمایند.


( ۳ )

نظر شما :