تقدیر از مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک در همایش کشوری

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۹ کد : ۲۷۴۰۰ اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۹۵
برگزاری اولین همایش مشترک مدیران منابع انسانی و مدیران مرکز توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و سازمان‌های وابسته
تقدیر از مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک در همایش کشوری

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای نخستین بار همایش مشترک بین دو حوزۀ منابع انسانی و مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری، با حضور جناب آقای دکتر رفیع‌زاده معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، جناب آقای دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، جناب آقای مرادی مدیر کل منابع انسانی، جناب آقای دکتر جوانمرد، رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری و مدیران و کارشناسان حوزۀ ستادی و مراکز و مدیران توسعه و تحول اداری و منابع انسانی دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار گردید.

جناب آقای دکتر رفیع‌زاده ضمن اشاره به تشکیل و فعالیت کمیته‌هایی در راستای اجرای 110 برنامه در سازمان اداری و استخدامی با شروع دولت سیزدهم گفت: 35 برنامه از این گروه اختصاص به حوزۀ تحول و تشکیلات دارد که عملیاتی شدن این برنامه‌ها نیازمند همکاری دستگاه‌ها می‌باشد.

جناب آقای دکتر رحیمی به تحولاتی عظیم که در این 44 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نظام سلامت رخ داده اشاره کرد.

پس از سخنرانی جناب آقای مرادی، آقای دکتر جوانمرد در ابتدا ضمن تأکید به سخنان مقام معظم رهبری، "عمل به‌هنگام و به‌اندازه" را محور اصلی تحول سازمانی بیان نمودند. سپس به تشریح کلیۀ برنامه‌های کلیدی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری پرداختند و در ادامه رویکردها و انتظارات خود را از دانشگاه/ دانشکده‌ها اعلام و همکاری همۀ مدیران توسعه سازمان و تحول اداری را ضروری دانستند.

در این همایش از مدیران توسعه دانشگاه‌های برتر تقدیر شد که مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه مهندس حبیب‌پور در کنار مدیران توسعه دانشگاه‌های اصفهان، اهواز و شیراز به‌عنوان دانشگاه‌های برتر معرفی و توسط جناب دکتر رحیمی معاون محترم وزیر بهداشت از ایشان تقدیر شد.

در خاتمه در پانل مشترک حول موضوعات مربوط به منابع انسانی و مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری با حضور خبرگان، به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد.

 

فایل همایش: سیاست‌ها و برنامه‌های مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری - اردیبهشت 1401


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدیر توسعه سازمان و تحول اداری وهب حبیب‌پور معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور دکتر رفیع‌زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت دکتر رحیمی مدیر کل منابع انسانی سیف‌الله مرادی رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری دکتر جوانمرد


( ۱ )

نظر شما :