انتخاب مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان یکی از پنج عضو کمیتۀ کشوری

۱۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۰ کد : ۲۷۶۷۷ اطلاعیه
تعداد بازدید:۷۴۴
محسن جیریایی مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مدت یک سال به عنوان یکی از پنج عضو کمیتۀ فنی و تخصصی مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی انتخاب شد.
انتخاب مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان یکی از پنج عضو کمیتۀ کشوری

به گزارش وب‌دا مرکزی، طی حکمی از سوی معاونت توسعه وزارت بهداشت و در راستای اجرای مصوبات هیأت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور و اصلاح شرح وظایف کمیتۀ فنی و تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی در دستور مشترک سال 1400، این انتخاب صورت گرفته است.

گفتنی است در این حکم آمده است: با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت، در پایش مستمر نظام سلامت و آموزش پزشکی و اجرای نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد با هماهنگی دبیرخانۀ کمیتۀ مزبور که در این مرکز مستقز می باشد، نسبت به انجام وظایف محوله، به‌خصوص تقویت کنترل‌های داخلی و استقرار نظام‌های حسابداری مدیریت و مدل‌های پیشرو، اقدام نموده تا شاهد پیمودن گام‌های اساسی در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

کلید واژه ها: محسن جیریایی‌شراهی مدیر مالی کمیتۀ کشوری کمیتۀ فنی و تخصصی مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی معاونت توسعه وزارت بهداشت هیأت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور پایش مستمر نظام سلامت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد بیانیه گام دوم انقلاب حسابداری مدیریت


( ۱ )

نظر شما :