فرم نیازسنجی آموزش رزیدنت به عنوان مدرس

استاد گرامی/ دانشجوی گرامی --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------با سلام و احترام --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- معاونت آموزشی دانشگاه در نظر دارد به منظور توانمند سازی رزیدنت ها به عنوان مدرس بالینی،برنامه آموزشی طراحی کند . لذا خواشمند است در خصوص عناوین نیازهای آموزشی هریک از موضوعات زیر از نظر اهمیت و ضرورت آموزش، از 5 ستاره به معنای بسیا زیاد و 1 ستاره به معنای بسیارکم نمره دهید. درصورتی که سوالی یا پیشنهادی دارید در قسمت آخر درج فرمایید.پیشا پیش سپاسگزارم
  • 0
  • لطفا انتخاب کنید.*فقط یکی انتخاب کنید
    استاد
    دانشجورزیدنتی
    1
  • سابقه تدریس*
    2
  • رتبه استادی*
    3
  • عنوان رشته تخصصی دانشجوی رزیدنتی*
    4
  • سال ورود به رشته تخصصی*نام کامل
    5
  • عناوین نیازهای آموزشی
    6
  • طراحی آموزشی
    7
  • طرح درس*
    8
  • مقدمات تدریس
    9
  • مبانی یادگیری در بالین*
    10
  • سخنرانی – باکمک وسایل کمک آموزشی، پاورپوینت*
    11
  • بازخورد دادن*
    12
  • TBL*
    13
  • حل مسئله*
    14
  • آموزش مجازی*
    15
  • بحث گروهی*
    16
  • روش تدریس نمایشی*
    17
  • تدریس بالینی
    18
  • EBM*
    19
  • راند*
    20
  • گرندراند*
    21
  • گزارش صبحگاهی*
    22
  • ژورنال کلاب*
    23
  • تصمیم گیری بالینی*
    24
  • استدلال بالینی*
    25
  • مدلهای اموزش پروسیجر*
    26
  • آموزش مبتنی بر کیس*
    27
  • آموزش در بخش*
    28
  • آشنایی با آموزش درمانگاهی*
    29
  • مدل های مناسب آموزش در درمانگاه*
    30
  • ارزشیابی
    31
  • DOPS*
    32
  • MINICEX*
    33
  • OSCE*
    34
  • آزمونهای ارزیابی استدلال بالینی*
    35
  • چک لیست*
    36
  • لاگ بوک*
    37
  • پورتفولیو*
    38
  • رفلکشن*
    39
  • سوالات آزمونهای شناختی(چند گزینه ای-تشریحی- شفاهی)*
    40
  • تحلیل آزمون ها*
    41
  • مهارتهای بین رشته ای
    42
  • مهارتهای ارتباطی*
    43
  • ایفای نقشrole modeling*
    44
  • کار تیمی*
    45
  • حاکمیت بالینی*
    46
  • پیشنهادات جدید*
    47