وظایف
- مسئولیت نظارت و کنترل کلیه امور خدمات آموزشی از مقطع کاردانی تا دکترای حرفهای دانشجویان.
- نظارت بر اجرای آیین نامهها، مقررات آموزشی در دانشکدههای تابعه و ایجاد هماهنگی بین آنها.
- انجام هماهنگی های لازم با مبادی ذیربط جهت امر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود ودریافت اسامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری از سازمان سنجش و ثبت نام منسجم در اواخر شهریور ماه هر سال با همکاری پرسنل اموزش
- کلیه امور مربوط به میهمانی دانشجویان مبدا و مقصد در هر سه نیمسال (مکاتبات،بررسی سامانه،پیگیری نمرات،مغایرت کارنامه و...)
- صدور مرخصی تحصیلی دانشجویان.
- رسیدگی به کلیه درخواستهای متقاضیان انتقال، تغییررشته پس از ثبت نهائی در سامانه نقل و انتقالات وزارت متبوع.
- انجام امور خروج از کشور دانشجویان پسر مشمول کلیه دانشکده های تابعه (مکاتبات لازم با دفتر حقوقی)
- توسعه سیستم آموزشی موجود و ایجاد قابلیتهای جدید.با عنایت به تکریم ارباب رجوع ، صرفه جویی در منابع مالی دانشگاه ، درخواست دانشکده ها ، درخواست کاربران آموزش و همچنین توسعه دولت الکترونیکی .
- طراحی وپیاده سازی فرمهای مختلف تحصیلی واستانداردسازی آنها: کارشناسان فرمت مکاتبات اخذ و در برنامه ی نرم افزار طراحی می گردد . از قبیل کارت های آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی و .
- پشتیبانی فنی سیستم تحت وب نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه.
- پشتیبانی فنی سیستم استعداد درخشان تحت وب حوزه.
- پشتیبانی و بروزرسانی سامانه های الکترونیکی معاونت کلیه اطلاعات و نسخه های نرم افزار بروزرسانی می گردد . و از طریق پرتال مدیریت آموزش – خدمات الکترونیکی قرار داده تا در اختیار کلیه کاربران آموزش قرار گیرد.
- تعریف کد کاربری و پسورد با تعیین سطح دسترسی خاص هر کارشناس در نرم افزار آموزش و IBS جهت اتصال به شبکه آموزش .
- تعریف رشته ها منطبق با کدینگ استاندارد وزارت متبوع و سرفصل دروس بر اساس شورای عالی برنامه ریزی
- اصلاح سوابق تحصیلی دانشجویان بر اساس قوانین و مقررات آموزشی- شوراهای آموزشی- تحصیلات تکمیلی- کمیسیون موارد خاص
- ثبت نمرات آزمون های جامع علوم پایه پرانترنی- ارتقاء- میهمانی و انتقالی
- ثبت دروس معادل سازی و نمرات دانشجویان
- ثبت اطلاعات اساتید و تخصیص کد کاربری
- پرینت کارنامه کامل پرونده های فارغ التحصیلان- دانش آموختگان- مقاطع بالاتر
- ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
- -پیگیری وصول ظرفیت پذیرش دانشجو و دستیار از دانشکده ها و ارسال به وزارت متبوع و پیگیری ثبت در سامانه مر بوط توسط خدمات ماشینی .
- -پیگیری وصول لیست پذیرفته شدگان آزمونهای دستیاری و تحصیلات تکمیلی وثبت نام از پذیرفته شدگان (معرفی به واحد های مربوط / انجام امور مربوط به تعهد محضری دستیاران / معرفی وپیگیری وصول نتیجه از هسته تحقیق / صدو ر ابلاغ سالیانه دستیاران / استعلام تاییدیه تحصیلی مقطع تحصیل قبلی/ پیگیری امور نظام وظیفه دستیاران / )
- - برنامه ریزی و برگزاری سالیانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته گروههای پزشکی.
- - بازدید مستمر از گروههای دارای دستیار .
-
طراحی و تدوین ساختار سازمانی عملیاتی مورد نیاز برای تحقق شرح وظایف و پیشنهاد تعداد و مشخصات اعضای هیات علمی و کارشناسان تمام وقت به معاون آموزشی دانشگاه
-
تعریف و راه اندازی واحدهای عملیاتی مرتبط با شرح وظایف (مانند آموزش مبتنی بر جامعه و پاسخگو، پژوهش در آموزش و سایر)
-
تدوین برنامه عملیاتی مرکز منطبق بر شرح وظایف مصوب و ارائه آن برای تصویب در شورای آموزشی دانشگاه به صورت سالانه
-
تدوین شیوه نامه تعامل، همکاری و ارتباطات مرکز با مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه، مرکز آموزش مجازی دانشگاه،گروه آموزش پزشکی، مرکز آموزش مداوم و آموزش حرفه ای -مهارتی دانشگاه، دفتر استعدادهای درخشان و مرکز تحقیقات آموزش پزشکی در صورت وجود
-
شرکت مدیر مرکز مطالعات در جلسات شورای آموزشی دانشگاه با حق رای به عنوان عضو دائم
-
شرکت مدیر مرکز مطالعات در جلسات شورای دانشگاه (به صورت ترجیحی(
-
شرکت مدیر مرکز مطالعات در جلسات شورای پژوهشی و دانشجویی-فرهنگی دانشگاه (به صورت ترجیحی(
-
همکاری با کمیته های جذب هیات علمی و ممیزی (ترفیع و ارتقا) دانشگاه در صورت درخواست
-
تدوین و اجرای شیوه نامه نظارت بر عملکرد دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان ها
-
ارائه گزارش عملکرد به معاونت آموزشی دانشگاه به صورت دوره ای
-
برآورد تعداد اعضای هیات علمی متخصص رشته های وابسته به آموزش پزشکی معاونت آموزشی دانشگاه
-
-طراحی و اجرای شیوه نامه ارائه راهنمایی و مشاوره در ارتباط با اقدامات توسعه ای آموزشی محوله از وزارت متبوع و اجرای آنها در صورت ارجاع از معاونت آموزشی دانشگاه