وظایف

تعداد بازدید:۱۱۴
  • مسئولیت نظارت و کنترل کلیه امور خدمات آموزشی از مقطع کاردانی تا دکترای حرفه‌ای دانشجویان.
  • نظارت بر اجرای آیین نامه‌ها، مقررات آموزشی در دانشکده‌های تابعه و ایجاد هماهنگی بین آنها.
  • انجام هماهنگی های لازم با مبادی ذیربط جهت امر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود ودریافت اسامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری از سازمان سنجش و ثبت نام منسجم در اواخر شهریور ماه هر سال با همکاری پرسنل اموزش
  •  کلیه امور مربوط به میهمانی دانشجویان مبدا و مقصد در هر سه نیمسال (مکاتبات،بررسی سامانه،پیگیری نمرات،مغایرت کارنامه و...)
  • صدور مرخصی تحصیلی دانشجویان.
  • رسیدگی به کلیه درخواستهای متقاضیان انتقال، تغییررشته پس از ثبت نهائی در سامانه نقل و انتقالات وزارت متبوع.
  • انجام امور خروج از کشور دانشجویان پسر مشمول کلیه دانشکده های تابعه (مکاتبات لازم با دفتر حقوقی)
  • توسعه سیستم آموزشی موجود و ایجاد قابلیتهای جدید.با عنایت به تکریم ارباب رجوع ، صرفه جویی در منابع مالی دانشگاه ، درخواست دانشکده ها ، درخواست کاربران آموزش و همچنین توسعه دولت الکترونیکی .
  • طراحی وپیاده سازی فرمهای مختلف تحصیلی واستانداردسازی آنها: کارشناسان فرمت مکاتبات اخذ و در برنامه ی نرم افزار طراحی می گردد . از قبیل کارت های آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی و .
  • پشتیبانی فنی سیستم تحت وب نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان  دانشگاه.
  • پشتیبانی فنی سیستم استعداد درخشان تحت وب حوزه.
  •   پشتیبانی و بروزرسانی سامانه های الکترونیکی معاونت کلیه اطلاعات و نسخه های نرم افزار بروزرسانی می گردد . و از طریق پرتال مدیریت آموزش – خدمات الکترونیکی قرار داده تا در اختیار کلیه کاربران آموزش قرار گیرد.
  • تعریف  کد کاربری و پسورد با تعیین سطح دسترسی خاص هر کارشناس  در نرم افزار آموزش و  IBS جهت  اتصال به شبکه آموزش .
  • تعریف رشته ها منطبق با کدینگ استاندارد وزارت متبوع و سرفصل دروس بر اساس شورای عالی برنامه ریزی
  •  اصلاح سوابق تحصیلی دانشجویان بر اساس قوانین و مقررات آموزشی- شوراهای آموزشی- تحصیلات تکمیلی- کمیسیون موارد خاص
  •  ثبت نمرات آزمون های جامع علوم پایه پرانترنی- ارتقاء- میهمانی و انتقالی
  • ثبت دروس معادل سازی و نمرات دانشجویان
  • ثبت اطلاعات اساتید و تخصیص کد کاربری
  • پرینت کارنامه کامل پرونده های فارغ التحصیلان- دانش آموختگان- مقاطع بالاتر
  • ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
  • -پیگیری وصول ظرفیت پذیرش دانشجو و دستیار از دانشکده ها و ارسال به وزارت متبوع و پیگیری ثبت در سامانه مر بوط توسط خدمات ماشینی .
  • -پیگیری وصول لیست پذیرفته شدگان آزمونهای دستیاری و تحصیلات تکمیلی وثبت نام از پذیرفته شدگان  (معرفی به واحد های مربوط / انجام امور مربوط به تعهد محضری دستیاران / معرفی وپیگیری وصول نتیجه از هسته تحقیق / صدو ر ابلاغ سالیانه دستیاران / استعلام تاییدیه تحصیلی مقطع تحصیل قبلی/ پیگیری امور نظام وظیفه دستیاران / )
  • - برنامه ریزی و برگزاری سالیانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته گروههای پزشکی.
  • - بازدید مستمر از گروههای دارای دستیار .
  • طراحی و تدوین ساختار سازمانی عملیاتی مورد نیاز برای تحقق شرح وظایف و پیشنهاد تعداد و مشخصات اعضای هیات علمی و کارشناسان تمام وقت به معاون آموزشی دانشگاه

  • تعریف و راه اندازی واحدهای عملیاتی مرتبط با شرح وظایف (مانند آموزش مبتنی بر جامعه و پاسخگو، پژوهش در آموزش و سایر)

  • تدوین برنامه عملیاتی مرکز منطبق بر شرح وظایف مصوب و ارائه آن برای تصویب در شورای آموزشی دانشگاه به صورت سالانه

  • تدوین شیوه نامه تعامل، همکاری و ارتباطات مرکز با مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه، مرکز آموزش مجازی دانشگاه،گروه آموزش پزشکی، مرکز آموزش مداوم و آموزش حرفه ای -مهارتی دانشگاه، دفتر استعدادهای درخشان و مرکز تحقیقات آموزش پزشکی در صورت وجود

  •  شرکت مدیر مرکز مطالعات در جلسات شورای آموزشی دانشگاه با حق رای به عنوان عضو دائم

  • شرکت مدیر مرکز مطالعات در جلسات شورای دانشگاه (به صورت ترجیحی(

  • شرکت مدیر مرکز مطالعات در جلسات شورای پژوهشی و دانشجویی-فرهنگی دانشگاه (به صورت ترجیحی(

  • همکاری با کمیته های جذب هیات علمی و ممیزی (ترفیع و ارتقا) دانشگاه در صورت درخواست

  • تدوین و اجرای شیوه نامه نظارت بر عملکرد دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان ها

  • ارائه گزارش عملکرد به معاونت آموزشی دانشگاه به صورت دوره ای

  • برآورد تعداد اعضای هیات علمی متخصص رشته های وابسته به آموزش پزشکی معاونت آموزشی دانشگاه

  • -طراحی و اجرای شیوه نامه ارائه راهنمایی و مشاوره در ارتباط با اقدامات توسعه ای آموزشی محوله از وزارت متبوع و اجرای آنها در صورت ارجاع از معاونت آموزشی دانشگاه

آخرین ویرایش۲۰ فروردین ۱۴۰۴