اطلاعیه شماره ۱ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی۱۴۰۰

۰۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۸ کد : ۲۰۴۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۱۷۶
اطلاعیه شماره ۱ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی۱۴۰۰

با عرض تبریک جهت موفقیت پذیرفته شدگان در آزمون سراسری   سال 1400

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1400 طی اطلاعیه بعدی متعاقبا اعلام میگردد. مفتضی است از مراجعه حضوری تا زمان اطلاع رسانی از طریق پورتال مذکور به این دانشگاه جدا خودداری نمایید.  

تلفن تماس  :08634173387

 

قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان :

تا وصول لیست اسامی پذیرفته شدگان از پورتال سازمان سنجش آموزش کشور به پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک و بدنبال ان فعال شدن اسامی در لینک سامانه مدیریت آموزش و اغاز فرآیند ثبت نام اینترنتی کلیه پذیرفته شدگان می توانند در این فاصله زمانی به شرح ذیل  فرآیندهای ثبت نام خود را انجام و به اتمام برسانند :   

 

با توجه به بخشنامه شماره 47909مورخ 31/06/1400معاون محترم امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور با  توجه به مهیا شدن دریافت مدارک تحصیلی و تاییدیه تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی به صورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش مقتضی است :

1- پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه http://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی ، با انتخاب گزینه "سوابق فارغ التحصیلی " ،ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه ، به دانشگاه محل پذیرش خود را درخواست نمایند.که پس از کامل شدن فرآیند درخواست ،کدپیگیری در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت که این کد پیگیری دریافتی را در فرآیند ثبت نام اینترنتی که متعاقبا اعلام میشود در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید.

الف-برای فارغ التحصیلان شهریور 1395 و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمیباشد.

ب- فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن ،با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق ،به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام میشود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه ، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید ،مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

2- پذیرفته شدگان جهت اخذ تاییدیه تحصیلی مدرک تحصیلی خود نیز  لازم است از طریق همین آدرس الکترونیکی (http://emt.medu.ir ) مراجعه و فرم مربوطه راتکمیل و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه کد رهگیری دریافتی را در فرآیند ثبت نام اینترنتی در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید.

  

نکته:

*دارندگان مدرک  تحصیلی3-3-6 فقط تاییدیه دیپلم را در خواست می نمایند   

دارندگان مدرک تحصیلی نظام سالی واحدی (نظام قدیم )می بایستی هر دو تاییدیه دیپلم و پیش دانشگاهی را در سامانه فوق اقدام نمایند .

 

**در سامانه مذکور بخش نوع مشخصات استعلام گیرنده بایستی وزارت بهداشت –دانشگاه علوم پزشکی اراک حتما انتخاب شود .


( ۹۳ )

نظر شما :