اطلاعیه شماره۱ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰

۰۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۶ کد : ۲۰۶۱۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۹۵
اطلاعیه شماره۱ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰

 

پذیرفته شده گرامی  ضمن عرض تبریک قبولی در آزمون کارشناسی ارشد سال  1400 و آرزوی موفقیت برای شما  درخواست می گردد اطلاعیه را با دقت مطالعه فرمایید.

نکات قابل توجه   :

1-ثبت نام شامل دو مرحله ثبت نام اینترنتی و حضوری می باشد.

2- لازمه ثبت نام در هر دو مرحله ثبت نام ، تکمیل بودن مدارک ثبت نامی می باشد و دانشگاه هیچ مساعدتی  مبنی بر ثبت نام از پذیرفته شده با کسری مدارک نخواهد داشت.

3- اطلاع رسانی کلیه امور مربوط به ثبت نام صرفا از طریق پورتال دانشگاه  خواهد شد و پذیرفته شده مکلف است به صورت مرتب، اطلاعات لازم را از پورتال دانشگاه دریافت نماید و لذا با عنایت به تراکم کار و درگیری کاری کارشناسان آموزش خواهشمند است از تماس تلفنی با اداره -تحصیلات تکمیلی دانشگاه خودداری فرمایید.

*اطلاعیه های بعدی نیز در صورت نیاز از طریق پورتال ابلاغ خواهد شد.

4- پذیرفته شدگان مازاد بایستی در زمان ثبت نام حضوری مبلغ ریالی شهریه نیمسال اول سال تحصیلی  1400 را به همراه داشته باشند میزان شهریه این دسته از پذیرفته شدگان  توسط کارشناس محترم امور مالی سرکار خانم شریعتی به شرح آدرس و شماره تلفن مندرج در انتهایی اطلاعیه  اعلام می گردد .

5- پذیرفته شدگان تبع خارج موظف به پرداخت شهریه معادل پذیرفته شدگان مازاد می باشند.

مراحل ثبت نام :

مرحله اول ثبت نام به صورت اینترنتی  : از طریق پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک به آدرس  http://hamava.arakmu.ac.ir/CAS/Account/Login  از ساعت 8صبح روز دوشنبه تاریخ1400/7/12  لغایت ساعت24 روز جمعه تاریخ1400/7/16

نکته مهم: ثبت نام در هر دو مرحله الزامی می باشد  و عدم ثبت نام در هریک از مراحل به منزله انصراف از تحصیل است و اسامی این دسته از پذیرفته شدگان تا تاریخ 1400/7/21 به وزارت متبوع اعلام خواهد شد

 یادآوری مهم : کلیه مدارک در ثبت نام اینترنتی نیز باید بارگزاری گردد.

مرحله دوم ثبت نام به صورت حضوری: لازمه ثبت نام حضوری ثبت نام اینترنتی می باشد و ثبت نام حضوری به صورت مراجعه حضوری شخص پذیرفته شده  درتاریخ های مندرج در همین اطلاعیه و صرفا در تاریخ اعلام شده  بر اساس رشته  پذیرفته شده  از ساعت 8لغایت 13 به واحد تحصیلات تکمیلی ستاد دانشگاه واقع در آدرس ذیل اطلاعیه  خواهد بود .

تذکرات  مهم :

-در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی از طریق سایت با شماره تلفن 08634173643 اداره خدمات ماشینی دانشگاه  تماس حاصل فرمایید.

- کلیه کلاسهای آموزشی از تاریخ 1400/7/17 به صورت حضوری تشکیل خواهد شد و لذا کلیه پذیرفته شدگانی که ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده اند موظف به حضور در کلاسها از تاریخ  مذکورخواهند بود و ثبت نام حضوری همزمان با تشکیل کلاسها خواهد بود.

*توصیه می گردد از زمان درج اطلاعیه در پورتال پیگیر تکمیل مدارک  امور ثبت نام حضوری باشید .

- عدم ثبت نام در هریک از مراحل به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

*مراحل ثبت نام حضوری :

1 ) مرحله اول ثبت نام :   (مختص پذیرفته شدگان مازاد و اتباع خارجی )ثبت نام در واحد امور حقوقی جناب آقای فراهانی به آدرس و تلفن مندرج در انتهای اطلاعیه

این دسته از پذیرفته شدگان می بایست در اولین مرحله ثبت نام  نسبت به تودیع سند تعهد محضری بر اساس نمونه فرمهای پیوست اطلاعیه اقدام نمایند .

الف : شرط شروع ثبت نام  از پذیرفته شدگان  مازاد  و اتباع خارجی تودیع سند تعهد محضری مبنی بر پرداخت شهریه مصوب در زمان های اعلامی دانشگاه  و ارائه تصویر سند تعهد محضری تایید شده توسط واحد حقوقی به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه در مرحله  4 ثبت نام می باشند .

ب: متن سند تعهد محضری دقیقا بایستی مطابق متن نمونه فرم اخذ تعهد محضری از پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد با پرداخت شهریه (که نمونه آن پیوست اطلاعیه می باشد) تنظیم گردد.

مرحله دوم

ثبت نام در اداره حراست  مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) با همراه داشتن مدارک مورد نیاز (دو قطعه عکس ، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ،کارت ملی  پذیرفته شده و همسر ) ، محل ثبت نام : واقع در آدرس ذیل اطلاعیه.

   مرحله سوم  

ثبت نام در هسته تحقیق و نظردهی دانشگاه با همراه داشتن مدارک مورد نیاز (دو قطعه عکس ، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ،کارت ملی  پذیرفته شده و همسر و در صورت اشتغال ، گواهی حقوقی) ، محل ثبت نام : واقع در آدرس ذیل اطلاعیه.

مرحله چهارم   ثبت  نام در اداره آموزش تحصیلات تکمیلی  دانشگاه  با همراه داشتن مدارک مشروحه زیر  واقع در آدرس ذیل اطلاعیه .

یادآوری مهم : کلیه مدارک در ثبت نام اینترنتی نیز باید بارگزاری گردد.

1-4) سه سری پرینت ثبت نام اینترنتی

2-4) دانلود فرمهای ثبت نام  پیوست اطلاعیه ،پرینت  وتکمیل دقیق و خوانا وامضای فرمها و تحویل به اداره آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه در روز ثبت نام حضوری

یادآوری :

*فرمهای ثبت نام  در ثبت نام اینترنتی نیز باید کامل شده و در سامانه ثبت نام بارگزاری گردد

*فرم شماره سه مختص پذیرفته شدگان روزانه است.

3-4 )  دو قطعه عکس 4×3  پشت نویسی شده جدید ( ضمنا عکس حداقل 8قطعه و فتوکپی مدارک حداقل 4 سری  برای ارائه به سایر واحد های دانشگاه به همراه داشته باشید) .

4-4 ) اصل شناسنامه و یک سری فتوکپی خوانا از تمامی صفحات . 

5-4) اصل شناسنامه ویک سری فتوکپی خوانا از تمامی صفحات (درصورت تأهل)

6-4) اصل کارت ملی و یک سری فتوکپی کارت ملی.

7-4)  اصل و یک سری   فتوکپی کارت پایان نظام وظیفه یا مدرک معافیت .(مخصوص داوطلبین آقا).

*مهم :کلیه پذیرفته شدگان آقا که بایستی در طول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از معافیت تحصیلی استفاده نمایند ضروریست در اسرع وقت با کارشناس محترم نظام وظیفه خانم پوینده به آدرس و تلفن ذیل اطلاعیه هماهنگی نمایند.

8-4)  اصل و یک سری کپی آخرین مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت تحصیلی و یا دانشنامه تحصیلی) که با آن مدرک در آزمون سال 400 شرکت نموده است.

*یاد آوری : دانشجویان نیمسال  آخر تحصیل با تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ 1400/6/31 بایستی  اصل گواهی دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی با درج معدل کل دانشجو را ارائه نمایند .(در صورت داشتن ریز نمرات ، ارائه آن در روز ثبت نام حضوری الزامی است). د راین خصوص ارائه فرم شماره 1 (که در انتهای دفتر چه راهنمای ثبت نام توسط مرکز سنجش گنجانده شده و توسط دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی تکمیل شده است) ، ضروری می باشد.

9-4)اصل و یک سری کپی پایان طرح نیروی انسانی یا  معافیت و  ...در صورت داشتن

یاد آوری:نداشتن پایان یا معافیت ازطرح نیروی انسانی مانع از ثبت نام نخواهد بود و پذیرفته شدگانی که در حین طرح می باشند باید در روز ثبت نام حضوری توقف طرح خود را ارائه نمایند در غیر اینصورت به هیچ وجه ثبت نام نخواهند شد.

10-4) اصل و یک سری کپی برگه تعیین وضعیت بدهی صندوق رفاه دانشجویان

تذکر: برگه اعلام وضعیت بدهی به صندوق رفاه دانشجویان به لحاظ تاریخ می بایستی از مهر سال 400 به بعد صادر شده باشد. در غیر اینصورت   پذیرفته شده لازم است به کارشناس صندوق رفاه دانشجویان واقع در ساختمان  معاونت دانشجویی و فرهنگی  بر اساس آدرس و تلفن ذیل اطلاعیه مراجعه و برگه مذکور را اخذ و در زمان مراجعه حضوری دراداره آموزش به همراه خود داشته باشند. پذیرفته شدگانی که بدهی خود را تسویه نموده باشند این برگه با هر تاریخی مورد قبول می باشد.

تبصره: فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد از ارائه مدرک مستثنی هستند.

11-4) اصل تاییدیه  و یک سری کپی مربوط به استفاده از سهمیه پذیرفته شده (سهمیه ایثار گران و استعداد های درخشان ،..)

12-4) تاییدیه استفاده از سهمیه استعداد های درخشان از دانشگاه محل کارشناسی  اخذ گردد ودر ثبت نام حضوری ارائه دهند.

13-4) مدارک ومستندات دوسال سابقه کار بالینی برای پذیرفته شدگان رشته  پرستاری مراقبتهای ویژه بر اساس ضوابط اعلام شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی (پذیرفته شده ملزم به ارائه مدرک مستند خواهد بود در غیر اینصورت به هیچ وجه ثبت نام انجام نخواهد شد.)

*سوابق خدمت در مراکز غیربالینی،یا با مدرک کاردانی و یا پست کاردانی مورد تایید نمی باشد.

14-4) واریز  هزینه صدور کارت دانشجویی و ثبت نام به میزان پنجاه هزار تومان در ثبت نام اینترنتی بصورت آنلاین

15-4) ارائه موافقت نامه بدون قید وشرط برای مستخدمین رسمی ,پیمانی یا قراردادی کلیه ارگانها با ادامه تحصیل ایشان و حکم کارگزینی پرسنل اصلی ارتش و نیروهای مسلح ، در غیر اینصورت دانشگاه هیچ تعهد ومسوولیتی در قبال اشتغال پذیرفته شده ندارد و پذیرفته شده موظف به حضور تمام وقت  در دانشگاه می باشد.

16-4) یکی از مدارک مهم پرونده ثبت نامی تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی یا مقطعی تحصیلی که پذیرفته شده با آن مقطع در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده است می باشد  این تاییدیه بعد از انجام ثبت نام اینترنتی وحضوری توسط این دانشگاه از محل تحصیل قبلی استعلام می گردد و بایستی دانشگاه محل تحصیل قبلی این تاییدیه را به صورت محرمانه در اسرع وقت به دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال نماید متاسفانه با عنایت به تجارب سال های قبل مبنی بر تاخیر بسیار زیاد دانشگاه محل مقطع قبلی در ارسال این تاییدیه ،شما پذیرفته شده محترم موظف به پیگیری ارسال  تاییدیه تحصیلی می باشید در غیر اینصورت مشمول کسر مدارک ثبت نام خواهید بود و از ادامه آموزش شما بدون هیچ گونه عذری جلوگیری خواهد شد.

مرحله پنجم  مراجعه به اداره آموزش دانشکده ذیربط  با همراه داشتن مدارک مورد نیاز( چهار قطعه عکس ، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ،کارت ملی  پذیرفته شده ، تصویر آخرین مدرک تحصیلی  ، پرینت ثبت نام اینترنتی تایید شده و.... )،محل ثبت نام  واقع در آدرس ذیل اطلاعیه .

* برنامه درسی سال تحصیلی  را از آموزش دانشکده دریافت نمایید.

*از آغاز تحصیل به طور خاص پیگیر امور پایان نامه با هماهنگی گروه آموزشی باشید.

مرحله ششم   مراجعه به گروه آموزشی مربوطه و معرفی خود به مدیر گروه

مرحله هفتم  مراجعه به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و ثبت نام در این معاونت واقع در آدرس ذیل اطلاعیه با همراه داشتن پرینت ثبت نام اینترنتی تایید شده

پذیرفته شدگان درصورت داشتن هرگونه سؤال درخصوص امور رفاهی منجمله خوابگاه و ... می توانند با معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشگاه (امور رفاهی) تماس حاصل نمایند.

 تاریخ و زمان ثبت نام حضوری :

 با عنایت به اینکه کلیه کلاس های مقطع کارشناسی ارشد از تاریخ  17/07/1400 به صورت حضوری تشکیل خواهد شد لازم است کلیه پذیرفته شدگان همزمان با حضوردر کلاس ها ، به تفکیک رشته های زیر از تاریخ شنبه 1400/7/17 لغایت چهارشنبه مورخ 1400/7/21 با در دست داشتن مدارک ثبت نامی در قالب یک مجموعه در پاکت بزرگ (که مشخصات داوطلب و رشته قبولی در روی پاکت درج شده باشد) صرفا در روزهای اعلامی  به شرح ذیل  به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه و مدارک خود را تحویل نمایند.

شایان ذکر است مدارک ثبت نامی ظرف مدت یک هفته توسط کارشناسان اداره تحصیلات تکمیلی بررسی شده و در صورت نقص و کسر مدارک به داوطلب اعلام خواهد گردید که در اینصورت داوطلب موظف به تکمیل و رفع نواقص مدارک ثبت نامی خواهد بود و در صورتی که نسبت به رفع نواقص مدارک ثبت نامی اقدام ننماید از ادامه آموزش داوطلب جلوگیری به عمل آمده و ثبت نام وی کان لم یکن اعلام میگردد.

*عدم ثبت نام یا عدم تکمیل  مدارک و عدم پیگیری های لازم براساس اطلاعیه ها توسط داوطلب  به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

 روزهای شنبه 1400/7/17 و یکشنبه 1400/7/18:

 تحویل مدارک ثبت نامی رشته های: زیست فناوری پزشکی، بیوشیمی بالینی،میکروب شناسی ، فیزیولوژی  ، آمار زیستی

روزهای دوشنبه1400/7/19 و سه شنبه1400/7/20:

تحویل مدارک ثبت نامی رشته های: مشاوره در مامایی ، تاریخ علوم پزشکی ،پرستاری مراقبت های ویژه ، پرستاری داخلی-جراحی ،ایمنی شناسی

روز چهارشنبه1400/7/21:

تحویل مدارک ثبت نامی رشته های: علوم تشریح ، پرستاری کودکان ، آموزش بهداشت، بهداشت محیط

تذکر :

1-انجام امور ثبت نام بر اساس مرحله اول تا هفتم   به منزله تکمیل فرایند ثبت نام  می باشد و دانشجویان  پس از آن موظف به شرکت در کلاسها می باشند  .

2-ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تا زمان تکمیل کلیه مدارک ثبت نامی به صورت مشروط است و پذیرفته شده بایستی در طول تحصیل در نیمسال اول مرتبا با اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ارتباط باشد تا نهایتا بعد از تکمیل مدارک ثبت نام ، ثبت نام ایشان از طریق اداره فوق قطعی اعلام گردد.

فرمهای پیوست اطلاعیه که باید از پورتال دانشگاه دانلود و تکمیل و اقدام لازم بر  اسا س راهنمای ثبت نام صورت پذیرد به شرح زیر است:

1- نمونه فرم اخذ تعهدمحضری از پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد با پرداخت شهریه که پذیرفته شدگان مربوط باید آن را دانلود نموده و براساس راهنمای ثبت نام اقدام نمایند.

2- نمونه فرم اخذ تعهدمحضری از پذیرفته شدگان اتباع خارجی که پذیرفته شدگان مربوط باید آن را دانلود نموده و براساس راهنمای ثبت نام اقدام نمایند.

3- فرمهای شماره 1 /2/3 که فرمهای ثبت نام محسوب می گردند و کلیه پذیرفته شدگان باید دانلود نموده و با دقت تکمیل و امضا نمایند و در ثبت نام حضوری به مسوول ثبت نام ارائه دهند ودر ثبت نام اینترنتی نیز بارگزاری نمایند.

4-  فرم مخصوص ثبت نام دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه را از مسوول ثبت نام دریافت و تکمیل و تحویل دهند.

آدرس و تلفن محل ثبت نام حضوری :

مرحله اول ودوم : اراک- سردشت- میدان بسیج- جنب بیمارستان آموزشی، درمانی امیرالمؤمنین (علیه السلام) مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)-  ساختمان امام صادق (ع)  نام عرفی آن ساختمان کلاسها می باشد.

مرحله سوم و چهارم   اراک- سردشت- میدان بسیج- مجتمع آموزشی پیامبر اعظم - جنب بیمارستان آموزشی، درمانی امیرالمؤمنین (علیه السلام) - ساختمان معاونت آموزش و تحقیقات دانشگاه- طبقه اول - حوزه مدیریت امورآموزشی و تحصیلات تکمیلی- اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی. تلفن: 3462 3417 086

مرحله پنجم :

الف :ساختمان دانشکده پزشکی بال سبز طبقه دوم آموزش پزشکی خانم جعفری  کارشناس رشته  های علوم پایه(فیزیولوژی - میکروب شناسی-ایمنی شناسی زیست فناوری پزشکی علوم تشریح تاریخ علوم پزشکی آمار زیستی ومشاوره درمامایی)

ساختمان دانشکده پرستاری  بال آبی  طبقه سوم  آموزش مسئول آموزش رشته های پرستاری آقای سعادت شعاع  با شماره تلفن 5تا 08634173501

ب :پذیرفته شدگان رشته های آموزش بهداشت و بهداشت محیط جهت ثبت نام این مرحله می بایست به دانشکده بهداشت واقع در آدرس اراک ،شهرک مصطفی خمینی ،خیابان گلستان ،ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی ،ساختمان مراجعه نمایند و یا با داشتن هرگونه سوال با شماره 08633662026-08633662025خانم صفری تماس حاصل فرمایید.

مرحله ششم : واقع در آدرس آموزش دانشکده ها

مرحله هفتم : اراک- سردشت- میدان بسیج- جنب بیمارستان آموزشی، درمانی امیرالمؤمنین (علیه السلام) مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)-  ساختمان معاونت محترم دانشجویی وفرهنگی

آدرس کارشناس محترم امور مالی  : اراک- سردشت- میدان بسیج- جنب بیمارستان آموزشی، درمانی امیرالمؤمنین (علیه السلام) مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)-  ساختمان امام صادق (ع)  نام عرفی آن ساختمان کلاسها می باشد به شماره 08634173518

آدرس و تلفن  واحد امور حقوقی جناب آقای فراهانی:اراک- سردشت- میدان بسیج- جنب بیمارستان آموزشی، درمانی امیرالمؤمنین (علیه السلام) مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)-  ساختمان امام صادق (ع)  نام عرفی آن ساختمان کلاسها می باشد:08634173502 الی 08634173507 داخلی  آقای فراهانی

آدرس و تلفن  کارشناس نظام وظیفه:

اراک- سردشت- میدان بسیج- جنب بیمارستان آموزشی، درمانی امیرالمؤمنین (علیه السلام) مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)-  ساختمان معاونت آموزشی طبقه اول اداره خدمات آموزشی  تلفن  08634173515

 شماره دفتر هسته تحقیق ونظر دهی در صورت نیاز  :08633127440

اداره حراست :08634173525

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه:08634173868

در آخر پیشنهاد می شود از اطلاعیه ثبت نام جهت تسهیل ثبت نام پرینت همراه داشته باشید. اداره آموزش دستیاری وتحصیلات تکمیلی دانشگاه                                                         

   موارد تکمیلی در صورت نیاز در اطلاعیه های بعدی ارائه خواهد شد.


لینک دانلود فایل

( ۳ )

نظر شما :