پیام تبریک معاون آموزش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۶ کد : ۲۹۳۶۶ اخبار اسلایدی اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۵۶
جناب آقای دکتر بهمن صادقی سده معاون محترم آموزشی دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان این دانشگاه تبریک گفتند. در این پیام آمده است؛
پیام تبریک معاون آموزش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

آغاز ماه مهر و سال تحصیلی جدید، آغازی دیگر بر حرکت در مسیر تعلیم و تربیت و قدم نهادن در راه تعالی علمی و شکوفایی دانش و خرد است.

اینجانب فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را حضور تمامی دانشگاهیان، اعم از اعضا هیئت علمی، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور و به ویژه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اراک و همچنین دانشجویانی که به تازگی در جمع خانواده‌ی دانشگاهی پذیرفته شده‌اند تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون آن­ها را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نمایم.

مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) به پشتوانه توان علمی اعضا محترم هیئت علمی و تعهد و اهتمام کارکنان محترم این دانشگاه، بیش از گذشته تلاش خواهد نمود تا در سال تحصیلی جاری در تمامی سطوح آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و... تمام ظرفیت‌های خود را برای ارائه مطلوب‌ترین سطح خدمات به دانشجویان و همچنین عموم مردم شریف ایران در تمامی مراکز اعم از مراکز توانبخشی، دندان پزشکی و ... به کار بندد.

دکتر بهمن صادقی سده

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک

 

کلید واژه ها: سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :