بازدید نمایندگان اتحادیه اسلامی دانشجویان آفریقا از دانشگاه علوم پزشکی اراک

۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۸ کد : ۳۱۳۸۲ اخبار اسلایدی اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۲

نمایندگان اتحادیه اسلامی دانشجویان آفریقا در 29 آذر ماه سالجاری با همراهی تیم مدیریت امور بین الملل دانشگاه به منظور تبادل دانشجو از قسمت های مختلف مجتمع دانشگاهی بازدید کردند.

دکتر امیر همتا، مدیر امور بین المل دانشگاه علوم پزشکی اراک در این خصوص گفت: در راستای تحقق یکی از اهداف امور بین الملل دانشگاه و ایجاد تنوع در جذب ملیت دانشجویان خارجی صبح امروز نمایندگانی از اتحادیه اسلامی دانشجویان آفریقا از قسمت ها و زیر ساخت های مختلف اعم از کتابخانه، آزمایشگاه، ساختمان کلاس های آموزشی و ... بازدید کردند.

وی افزود: با توجه به عدم داشتن دانشجو از کشور آفریقا و پتانسیل هایی که کشورهای آفریقایی در این زمینه دارند جذب دانشجو از این کشورها برای دانشگاه بسیار امیدوار کننده است.

دکتر همتا با اشاره به اینکه 35 کشور آفریقایی جزو اتحادیه اسلامی دانشجویان آفریقا هستند؛ تصریح کرد: نمایندگان بازدید کننده از بازدید صورت گرفته بسیار ابراز امیدواری کرده و زیرساخت های تحصیلی و فضاهای موجود را بسیار مناسب دانسته اند.

مدیر امور بین الملل دانشگاه در پایان خاطر نشان ساخت: در راستای تبادل دانشجو، توریست درمانی، ایجاد فرصت مطالعاتی برای اساتید و ... جذب دانشجوی خارجی از کشورهای آفریقایی برای دانشگاه بسیار حائز اهمیت است  و امیدواریم شاهد رشد و توسعه دانشگاه در عرصه بین الملل باشیم.

کلید واژه ها: بازدید نمایندگان آفریقا


نظر شما :