معرفی سرپرست دانشکده توانبخشی

۰۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۳ کد : ۳۲۶۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۴۷
معرفی سرپرست دانشکده توانبخشی

به گزارش وبدا مرکزی؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدامت بهداشتی  درمانی اراک با حضور دکتر بهمن صادقی سده معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد.

 در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های دکتر لیلا پورسعادت رئیس سابق دانشکده توانبخشی، دکتر حسین سلطانی نژاد به عنوان رئیس جدید دانشکده توانبخشی معرفی شد. 

دکتر صادقی ، معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه گفت: مدیریت فرایند است و دستور نیست و اگر شکست و ضعفی در سیستم داریم باید به مجموعه اقدامات سازمان رجوع کرده و بر ورودی و خروجی ها تحقیق و بررسی کنیم.

وی ضمن اشاره به استفاده موثر از منابع و امکانات، افزود: دکتر پورسعادت در تمام ابعاد مدیریتی حرکت رو به جلویی در سیستم ایجاد کردند و از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و فضای فیزیکی پیشرفت های چشمگیری در این دانشکده داشتیم.

دکتر صادقی با اشاره به قابلیت های بالای دانشکده توانبخشی خاطر نشان کرد: دکتر سلطانی نژاد از کالبد هیئت علمی دانشکده هستند؛ لذا وظایف خطیرتری بر عهده دارند و باید از ظرفیت نیروی انسانی، تجهیزات و فضا نهایت استفاده را داشته باشند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این آیین با بیان اهمیت آموزش و کیفیت آن با اشاره به قدمت دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده توانبخشی آرزوی موفقیت برای رئیس جدید و کارکنان این دانشکده و همکاری گسترده جهت پیشبرد اهداف آموزشی را خواستار شد.

کلید واژه ها: سرپرست


نظر شما :