اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی سال۹۸

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۳ کد : ۷۵۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۶۶۰
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی سال۹۸

با عرض تبریک جهت موفقیت پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی ناپیوسته فوریتهای پزشکی سال 98

 

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله وبه شرح زیرصورت می گیرد :

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

الف- کلیه پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام اینترنتی باید از تاریخ 98/11/12 تا 98/11/13 از طریق مرورگر Google Chrome به سایت دانشگاه علوم پزشکی اراک (  arakmu.ac.ir) لینک سامانه مدیریت آموزش ویا hamava.arakmu.ac.ir   لینک ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی ناپیوسته فوریت پزشکی98 مراجعه و ثبت نام کنند.

نکته  : عدم ثبت نام اینترنتی در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

جهت انجام ثبت نام اینترنتی:

ابتدا تصویر مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpeg ذخیره نمایید . ضمنا"حجم (Size ) فایل نباید از  KB150 بیشتر باشد. در ارسال تصویر کارت ملی دقت فرمایید تصویر پشت و روی کارت ملی را اسکن کرده و به صورت فایل یکجا ارسال نمایید.

 

مدارک مورد نیاز:

1 –  اسکن یک قطعه عکس  جدید 4*3

2 – اسکن  صفحه اول شناسنامه

3 – اسکن کارت ملی پشت و رو

4 – اسکن کارت پایان خدمت ، معافیت ،برگ سبز اعزام به خدمت ،یا گواهی حین خدمت سربازی از محل خدمت

5 – اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک دوره کاردانی ( برای اندسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل  و یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ کاردانی با محتوی فرم شماره 7 را ارائه نمایند.)

 

6-  اسکن گواهی پایان طرح برای کسانی که طرح را گذرانده اند. و یا گواهی توقف طرح برای کسانی که در حین گذراندن طرح می باشند.

( کسانی که گواهی پایان طرح را ندارند در این قسمت برگه اعلام وضعیت بدهی به صندوق رفاه دانشجویان  را ارسال نمایند.)

 

نکته: مشخص بودن وضعیت بدهی به صندوق رفاه( اقساط وام ویا تسویه حساب ) جهت کلیه دانشجویانی که از مزایای آموزش رایگان در دوره کاردانی استفاده نموده اند با تاریخ جدید الزامی است.

 

تمام فرمهای  موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشگاه را دانلود کرده و پس از تکمیل در زمان مراجعه حضوری همراه مدارک خود تحویل دهید.

 

از اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی (اتمام فرایند ثبت نام اینترنتی)خود 3نسخه پرینت تهیه نموده و در زمان مراجعه حضوری تحویل نمایید.

 

مرحله دوم:  مراجعه حضوری  و تحویل مدارک

 مراجعه حضوری و تحویل اصل مدارک کلیه دانشجویان از ساعت 8 صبح دوشنبه 98/11/14  به آدرس : اراک –  سردشت  –میدان بسیج-مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص)  – جنب بیمارستان امیرالمومنین-  ساختمان معاونت آموزش و تحقیقات –  طبقه دوم –  واحد ثبت نام  انجام می گردد.

از مراجعه در تاریخ های دیگر جدا" خودداری فرمایید.

مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری  :

 

1-اصل شناسنامه و 3 سری کپی از تمام صفحات آن.

2-اصل کارت ملی و3  سری کپی بصورت پشت و رو.

3- 4 قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده .( آقایان 2 قطعه عکس اضافی جهت امور نظام وظیفه) 

4-اصل مدرک دوره کاردانی یاگواهی موقت. ( برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل  و یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ کاردانی با محتوی فرم شماره 7 را ارائه نمایند.)

 تبصره1: برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی که در آن قید شده باشد" اشتغال به تحصیل  نامبرده مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد"  در صورتی که فرد پذیرفته شده در تاریخ مقرر فارغ التحصیل نشده باشد قبولی وی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

5-ارائه گواهی پایان خدمت لایحه طرح تامین نیروی انسانی بر حسب مورد برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم تا 98/11/30 و یا گواهی معافیت از خدمت لایحه طرح تامین نیروی انسانی برای هر یک از پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم. بدیهی است این دسته از پذیرفته شدگان نیازی به ارائه مدرک مندرج در بند 4 را ندارند.

6- حکم‌ مرخصی‌سالانه‌یا موافقت‌کتبی‌و بدون‌قید و شرط سازمان‌متبوع‌برای‌کارمندان‌دولت.

7- مدرکی‌که‌وضعیت‌نظام‌وظیفه‌آنها را با توجه‌به‌مقررات‌وظیفه‌عمومی‌مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال1396(دفترچه شماره 1) مشخص‌کند.

8- - فیش بانکی به شماره 2177865307007حساب سیبا بانک ملی به مبلغ 10,000تومان( ده هزارتومان) به نام آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک

10- پرینت اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی در 3 نسخه.

11- فرم های تکمیل شده آموزش دانشگاه که توسط دانشجو از سایت پرینت شده است.

مشخص بودن وضعیت بدهی به صندوق رفاه( اقساط وام ویا تسویه حساب ) جهت کلیه دانشجویانی که از مزایای آموزش رایگان در دوره کاردانی استفاده نموده اند با تاریخ جدید الزامی است.

 

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر :

به اطلاع میرساند در صورت داشتن یکی از شرایط ذیل جهت تشکیل پرونده با در دست داشتن مدارک زیر به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در طبقه سوم بال آبی دانشکده مراجعه فرمایید.

  1. فرزندان و همسران شهدا ، آزادگان ، مفقودالاثر، جانبازان 50 % به بالا
  2. خود شخص جانباز 25% و خود جانباز با حداقل15% جانبازی و 2 ماه سابقه حضور داوطلبانه درجبهه
  3. خود شحص آزاده با حداقل 6 ماه سابقه اسارت
  4. رزمنده با حداقل 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب حضور در جبهه

     *مدارک لازم : یک قطعه عکس ، کپی کارت ملی ، کپی کارت ایثارگری خود یا والدین.

 

تلفن های ضروری:

1در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی شماره 08634173643 

2- در خصوص مدارک ثبت نامی  شماره 08634173387 

3- در خصوص امور رفاهی (وام و..) شماره 08633132047

4- در خصوص امور خوابگاه شماره 08633130180.

5- در خصوص تغذیه شماره 08634173542

 

کلید واژه ها: کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی نیمه متمرکز دانشگاه علوم پزشکی ارک


( ۴ )

نظر شما :