برنامه زمانی ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دستیار تخصصی بالینی
مرحله اول ثبت نام اینترنتی : از تاریخ 1404/06/15 لغایت 1404/06/18 از طریق سایت https://hamava.arakmu.ac.ir/CAS/Account/Login انجام می پذیرد.
پذیرفته شدگان محترم نام کاربری و رمز عبور، کد ملی می باشد و فرمت فایل های ارسالی باید jpg و همچنین حجم فایل های ارسالی نباید بیشتر از KB150 باشد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی :
-فرمهای ثبت نام از پیوست اطلاعیه دانلود و تکمیل و امضا شود و بارگذاری گردد فرمها به هیچ وجه نباید ناقص باشد .
- بارگذاری عکس 4×3 رنگی و جدید(ضمنا عکس حداقل 8قطعه و فتوکپی مدارک حداقل 4 سری برای ارائه به سایر واحد های دانشگاه به همراه داشته باشید) .
- بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه خود و همسر (درصورت تاهل)
- بارگذاری تصویر دو رو کارت ملی
- بارگذاری کارت نظام پزشکی(در صورت داشتن).
- بارگذاری پروانه مطب (در صورت داشتن).
-بارگذاری پروانه موقت پزشکی(در صورت داشتن).
-بارگذاری تصویر کارت پایان نظام وظیفه یا مدرک معافیت .(مخصوص داوطلبین آقا).
*- خیلی مهم : کلیه پذیرفته شدگان مرد که بایستی در زمان تحصیل در مقطع دستیاری از معافیت تحصیلی استفاده نمایند لازم و ضروری است از زمان تکمیل و تایید ثبت نام اینترنتی در حوزه معاونت آموزشی و حداکثر تا تاریخ 1 /7/404 به کارشناس محترم نظام وظیفه خانم پوینده (در آدرس مندرج در ذیل اطلاعیه )مراجعه نمایند و امور مربوط به آن را تکمیل نموده و رسید دریافت کنند و رسید مربوط را به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند.
-بارگذاری تصویرپایان طرح نیروی انسانی یا معافیت از طرح
"مهم" : کسانی که به هر طریق برابر قانون همچون استعداد های درخشان –استریت – قانون متاهلی و.... بدون داشتن پایان طرح در آزمون شرکت کرده اند بایستی مدرک معتبر ارائه نمایند.
-بارگذاری تصویر گواهی قبولی آزمون بررسی صلاحیت بالینی برای فارغ التحصیلان از دوره پزشکی عمومی شهریورماه سال 1396 و بعد از آن الزامی است
-بارگذاری تصویر آخرین مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت تحصیلی و یا دانشنامه تحصیلی یا پروانه دائم پزشکی ) که با آن مدرک در آزمون سال 404 شرکت نموده است.
-بارگذاری تصویر برگه تعیین وضعیت بدهی صندوق رفاه دانشجویان
تذکر: برگه اعلام وضعیت بدهی به صندوق رفاه دانشجویان به لحاظ تاریخ می بایستی از شهریورماه سال 404 به بعد صادر شده باشد. در غیر اینصورت پذیرفته شده لازم است به کارشناس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی محل تحصیل مراجعه و یا از طریق سایت صندوق رفاه مدرک مذکور را دریافت و بارگزاری نمایند.
تذکر: پذیرفته شدگانی که بدهی خود را تسویه نموده باشند این برگه با هر تاریخی مورد قبول می باشد.
تذکر: فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد از ارائه مدرک مستثنی هستند.
-بارگذاری تصویر مدارک لازم مربوط به سهمیه پذیرش .
مهم : پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم موظف به بارگذاری فرم تکمیل شده مجوز استفاده از سهمیه مناطق محروم می باشند .
- بارگذاری تصویر تاییدیه صادره از دانشگاه محل تحصیل مقطع قبل مبنی بر مجوز شرکت در آزمون با استفاده از سهمیه استعداد های درخشان
-بارگذاری تصویر تاییدیه استفاده از سهمیه ایثارگران
-واریز هزینه صدور کارت دانشجویی به میزان سیصد هزار تومان به شماره شبا IR120100004001078603041861 و شناسه واریز 337078651123802004111119117117 بانک مرکزی به نام دانشگاه علوم پزشکی اراک و بارگزاری فیش واریزی .
یادآوری مهم :
-تحصیل در مقطع دستیاری به صورت تمام وقت بوده و هرگونه اشتغال به جز تحصیل ممنوع است ومسئولیت عدم رعایت مقررات مستقیما به عهده پذیرفته شده می باشد.
-مسئولیت صحت مدارک که بارگذاری می گردد مستقیما به عهده پذیرفته شده است و چنانچه در هر زمانی (در حین ثبت نام ،در طول تحصیل ، یا پس فراغت از تحصیل ) صحت مدارک مورد تایید قرار نگیرد ضمن لغو قبولی یا ابطال مدرک تحصیلی برابر ضوابط مربوط با پذیرفته شده برخورد خواهد شد.
-نظر به تشکیل پرونده الکترونیکی جهت پذیرفته شدگان در دانشگاه، لزومی به ارائه اصل مدارک بارگذاری شده به دانشگاه نمی باشد و کلیه مدارک را نزد خود نگهداری فرمایید.
- نظر به اهمیت ویژه بیمه مسئولیت حرفه ای از همان زمان ثبت نام در دانشکده پزشکی پیگیر بیمه نامه خود باشید(این بیمه نامه به صورت رایگان توسط دانشکده جهت پذیرفته شدگان صادر می گردد لیکن مسئولیت پیگیری صدور و تمدید در هرسال با پذیرفته شده می باشد.).
- یکی از مدارک مهم پرونده ثبت نامی تاییدیه تحصیلی دوره پزشکی عمومی که پذیرفته شده با آن مقطع در آزمون شرکت نموده است می باشد این تاییدیه بعد از انجام ثبت نام اینترنتی و توسط این دانشگاه از محل تحصیل قبلی استعلام می گردد و بایستی دانشگاه محل تحصیل قبلی این تاییدیه را به صورت محرمانه در اسرع وقت به دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال نماید متاسفانه با عنایت به تجارب سال های قبل مبنی بر تاخیر بسیار زیاد دانشگاه محل مقطع قبلی در ارسال این تاییدیه ،شما پذیرفته شده محترم موظف به پیگیری ارسال تاییدیه تحصیلی می باشید در غیر اینصورت مشمول کسر مدارک ثبت نام خواهید بود و از ادامه آموزش شما بدون هیچ گونه عذری جلوگیری خواهد شد.
-سه سری پرینت ثبت نام اینترنتی و همراه داشتن در زمان ثبت نام در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه / دانشکده ذیربط /وسایر واحد ها الزامی است.
-شرط صدور ابلاغ آموزشی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی منوط به تکمیل کلیه مدارک و وصول تاییدیه هسته تحقیق و نظر دهی دانشگاه می باشد.
مهم : لازمه تایید ثبت نام و تغییر وضعیت ثبت نام اینترنتی به قطعی ،تکمیل بودن مدارک ثبت نامی و بارگذاری آن در سامانه وتایید کارشناسان آموزش از طریق سامانه فوق خواهد بود که در این صورت پیام تایید ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه به پذیرفته شده ارسال می گردد در صورت وصول پیام مبنی بر نقص مدارک بایستی در بازه زمانی اعلام شده نسبت به رفع نواقص ثبت نام توسط پذیرفته شده اقدام گردد و پیام تایید نهایی ثبت نام را دریافت نماید در غیر اینصورت قبولی نامبرده لغو خواهد شد. لذا ضروری است پذیرفته شده به صورت مرتب، سامانه ثبت نام را بازبینی نماید.
ضمنادانشگاه هیچ مساعدتی مبنی بر ثبت نام از پذیرفته شده با کسری مدارک نخواهد داشت.
در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی با شماره 08633838619 و 08633838620 و 08633838604تماس حاصل فرمایید.
