برنامه زمانی ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته
ثبت نام اینترنتی:
از طریق پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک به آدرس hamava.arakmu.ac.ir وبراساس راهنمای ثبت نام مندرج در سایت از 1403/07/16 لغایت 1403/07/19 انجام شود.
توجه: عدم ثبت نام اینترنتی در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.
نکته مهم : کلیه پذیرفته شدگان می بایست پس از اتمام ثبت نام خود در بازه زمانی ثبت نام اینترنتی مرتب به سامانه ثبت نام مراجعه نمایندو در صورت نقص مدرک و دریافت پیام از طرف بررسی کننده آن را رفع نموده و مجدد منتظر پاسخ تایید از طرف بررسی کننده باشند.
انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان پس از پایان زمان ثبت نام توسط آموزش دانشکده مربوطه انجام می گردد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی و بارگذاری در سامانه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته
جهت انجام ثبت نام اینترنتی:
- ابتدا تصویر مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpeg با نام انگلیسی ذخیره نمایید . فایل آپلودی باید حجمش کمتر از 300 (کیلوبایت) باشد.
مدارک مورد نیاز:
1 – اسکن یک قطعه عکس جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامی کامل )
2 – اسکن کلیه صفحات شناسنامه
3 – اسکن کارت ملی پشت و رو
4- اسکن فرمهای آموزشی ثبت نامی که در سامانه ثبت نام بارگذاری شده است.
(تمام فرمهای موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشگاه را که درقالب فرمت pdf بوده دانلود نموده و پس ازتکمیل مفاد فرمها و امضای و اثر انگشت هر کدام از آن ها مجدداً در سامانه مربوطه بارگذاری شود. فرم ها به هیچ وجه نباید ناقص باشد.)
5-اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید شرط سازمان متبوع.
6 – اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک دوره کاردانی ( برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل و یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ کاردانی با محتوی فرم شماره 6 را ارائه نمایند.)
7- اسکن گواهی پایان طرح برای کسانی که طرح را گذرانده اند. و یا گواهی توقف طرح برای کسانی که در حین گذراندن طرح می باشند.
( کسانی که گواهی پایان طرح را ندارند در این قسمت برگه اعلام وضعیت بدهی به صندوق رفاه دانشجویان را ارسال نمایند.)
8- اسکن مدرک نظام وظیفه
9- اسکن واریز هزینه ثبت نام به مبلغ3000000ریال( معادل سیصد هزار تومان)
اطلاعات حساب بانک مرکزی به نام خزانه داری دانشگاه علوم پزشکی اراک |
|
شماره شبا |
IR120100004001078603041861 |
شماره شناسه واریزی جهت هزینه ثبت نام و کارت دانشجویی |
337078651123802004111119117117 |
نکته: مشخص بودن وضعیت بدهی به صندوق رفاه( اقساط وام ویا تسویه حساب ) جهت کلیه دانشجویانی که از مزایای آموزش رایگان در دوره کاردانی استفاده نموده اند با تاریخ جدید الزامی است.
پس از بارگزاری مدارک، اتمام فرایند ثبت نام را کلیک نموده و پس از ثبت فرم از اطلاعات ثبت نامی خود 3 نسخه پرینت تهیه نمایید.
تلفن های ضروری:
1- در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی 08633838604-08633838603
2- در خصوص مدارک ثبت نامی 08633838636