برنامه زمانی ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته

تعداد بازدید:۸۶۹۹

ثبت نام اینترنتی:

مرحله اول ثبت نام اینترنتی :  از تاریخ 1404/07/15  لغایت 1404/07/18 از طریق سایت   https://hamava.arakmu.ac.ir/CAS/Account/Login انجام می پذیرد.

نکته : ­ نام کاربری و رمز عبور، کد ملی می باشد و فرمت فایل ­های ارسالی باید jpg  و همچنین حجم فایل­ های ارسالی نباید بیشتر از KB300 باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی :

  • 1 –  اسکن یک قطعه عکس  جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامی کامل )

    2 – اسکن  کلیه صفحات شناسنامه

    3 – اسکن کارت ملی پشت و رو

    4- اسکن فرم‌های آموزشی ثبت نامی که در سامانه ثبت نام بارگذاری شده است.

    (تمام فرمهای  موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشگاه را که درقالب فرمت pdf بوده دانلود نموده و پس ازتکمیل مفاد فرم‌ها و امضای و اثر انگشت هر کدام از آن ها مجدداً در سامانه مربوطه بارگذاری شود. فرم ها به هیچ وجه نباید ناقص باشد.)

    5-اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید شرط سازمان متبوع.

    6 – اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک دوره کاردانی ( برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل  و یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ کاردانی با محتوی فرم شماره 6  را ارائه نمایند.)

    7-  اسکن گواهی پایان طرح برای کسانی که طرح را گذرانده اند. و یا گواهی توقف طرح برای کسانی که در حین گذراندن طرح می باشند.

    ( کسانی که گواهی پایان طرح را ندارند در این قسمت برگه اعلام وضعیت بدهی به صندوق رفاه دانشجویان  را ارسال نمایند.)

    8- اسکن مدرک نظام وظیفه

    9- هزینه صدور کارت دانشجویی مبلغ5000000ریال( معادل پانصدهزار تومان) که بصورت آنلاین در زمان ثبت نام اینتنرتی پرداخت می گردد.

  • مشخص بودن وضعیت بدهی به صندوق رفاه( اقساط وام ویا تسویه حساب ) جهت کلیه دانشجویانی که از مزایای آموزش رایگان در دوره کاردانی استفاده نموده اند با تاریخ جدید الزامی است.

     

    پس از بارگزاری مدارک، اتمام فرایند ثبت نام را کلیک نموده و پس از ثبت فرم از اطلاعات ثبت نامی خود 3 نسخه پرینت تهیه نمایید.

    توجه: عدم ثبت نام اینترنتی در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

    نکته مهم : کلیه پذیرفته شدگان می بایست پس از اتمام  ثبت نام خود در بازه زمانی ثبت نام اینترنتی مرتب به سامانه ثبت نام مراجعه نمایندو در صورت نقص مدرک  و دریافت پیام از طرف بررسی کننده آن را رفع نموده و مجدد منتظر پاسخ تایید از طرف بررسی کننده باشند.در صورت تایید ثبت نام تمامی مراحل ( فرایند) ثبت نام به رنگ سبز خواهد شد.

    انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان پس از پایان زمان ثبت نام توسط آموزش دانشکده مربوطه انجام و زمان شروع کلاسهای دانشجویان نیم سال اول 1404/07/21 باشد.

     

    تلفن های ضروری:

    1در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی شماره 08633838604-08633838603

    2- در خصوص مدارک ثبت نامی  شماره08633838636

کلیدواژه‌ها: ثبت ثبت اینترنتی اینترنتی شدگان پذیرفته

آخرین ویرایش۱۴ مهر ۱۴۰۴