امورعمومی
رئیس امورعمومی مرکز بهداشت شهرستان اراک
امین حسینی زاده
کارکنان زیرمجموعه
کارگزینی- خدمات و نقلیه- روابط عمومی-تدارکات
1- سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای قوانین بخشنامه ها آئین نامه های استخدامی و دستورالعمل های واصله و همکاری با سایر مسئولین به منظور ایجاد هماهنگی .
2- اقدام لازم به منظور پیش بینی و تامین پرسنل مورد نیاز واحد ها بر اساس پستهای سازمانی .
3-برنامه ریزی وایجاد هماهنگی بین واحدها درخصوص تقسیم اعتبارات از قبیل فوق العاده اضافه کار–ماموریت–ردیف و...
4- انجام ارزشیابی سالانه مجموعه واحدهای ستادی و مراکز تابعه.
5-رسیدگی به مکاتبات اداری و پاراف نامه ها و امضاء نامه های ارباب رجوع در زمان عدم حضور مدیریت و معاونت بهداشتی مرکز .
6- نظارت بر انجام فعالیت پرسنل شاغل در اداره امور اداری و مراقبت در حسن جریان مکاتبات و تسریع در صدور و کنترل نامه ها .
7- برنامه ریزی و نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان ستاد و مراکز تابعه و ارائه گزارش به مافوق.
8- بررسی و رسیدگی به تخلفات کارکنان.
9- نظارت و کنترل بر ورود و خروج ،ماموریت و اضافه کار پرسنل.
10- نظارت بر ورود و خروج وسایل نقلیه.
11- تشکیل جلسات کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل در خصوص ارتقاء ،رتبه و طبقه پرسنل.
12- نظارت مداوم بر انجام خدمات عمومی از قبیل (حفظ و نگهداری ساختمان ها – اموال ، وسایل نقلیه و ارتباطی تاسیساتی و نگهداری وسایل و لوازم عملیاتی در انبارها و توزیع و تقسیم بین حوزه های تحت کنترل .)
13- شرکت در جلسات و کمیسیون های متشکله و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مافوق.
14- همکاری با سایر مسئولین مربوطه بمنظور ایجاد هماهنگی و رفع مشکلات اداری .
15- تهیه و تنظیم برنامه های مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تدارکات – ساختمان – امور رایانه – دبیرخانه – کارگزینی – خدمات – امور قراردادها – نقلیه – انبار دارویی – انبار تجهزات و آموزش و راهنمایی بافراد تحت سرپرستی .
16- ارائه نظرات مشورتی و پیشنهادات اصلاحی در مسائل و فنون مربوط به اداره امور اداری.
17- فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای کارکنان طبق مقررات و دستورالعملهای مربوطه .
18- همکاری در انعقاد قراردادهای مرکز و نظارت بر حسن اجرای آنها .
19-ایجاد تعامل و همدلی در بین پرسنل تحت امر و پیگیری مشکلات ارائه شده و به انجام رساندن آنان توسط واحد مربوطه.
20- سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار بین کارکنان و تعیین حدود وظایف آنها.
21- انجام سایر امور با نظر مقام مافوق با رعایت ضوابط اسلامی و اداری .
22- انجام امور مربوط به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هماهنگی واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه.
23- انجام امور بازنشستگی کارکنان.
24- ارائه آمار پرسنلی مورد نیاز ریاست و واحدهای ذیربط.