امورعمومی
نام و نام خانوادگی: امین حسینی زادهرشته تحصیلی:فوق لیسانس پست الکترونیک: arakmarkazi@arakmu.ac.ir تلفن مستقیم: 33120347-086 شماره تماس داخلی: 250 آدرس:اراک - خیابان هپکو - شهرک شهید بهشتی فاز 2 جنب شهرداری -مرکز بهداشت شهرستان اراک |
![]() |
سوابق اجرایی
- کارشناس آموزش دانشکده پزشکی در مقاطع علوم پایه-فیزیوپات-اداری تحصیلی- دستیاری تخصصی از سال 1385 الی 1397
- کارشناس گروه گسترس معاونت بهداشت از سال 1397الی1402
- رئیس اداره امور عمومی مرکز بهداشت شهرستان اراک از 1402 الی اکنون
شرح وظایف
- سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای قوانین بخشنامه ها آئین نامه های استخدامی و دستورالعمل های واصله و همکاری با سایر مسئولین به منظور ایجاد هماهنگی
- اقدام لازم به منظور پیش بینی و تامین پرسنل مورد نیاز واحد ها بر اساس پستهای سازمانی .
- برنامه ریزی وایجاد هماهنگی بین واحدها درخصوص تقسیم اعتبارات از قبیل فوق العاده اضافه کار–ماموریت–ردیف و...انجام ارزشیابی سالانه مجموعه واحدهای ستادی و مراکز تابعه.
- رسیدگی به مکاتبات اداری و پاراف نامه ها و امضاء نامه های ارباب رجوع در زمان عدم حضور مدیریت و معاونت بهداشتی مرکز .
- نظارت بر انجام فعالیت پرسنل شاغل در اداره امور اداری و مراقبت در حسن جریان مکاتبات و تسریع در صدور و کنترل نامه ها .
- برنامه ریزی و نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان ستاد و مراکز تابعه و ارائه گزارش به مافوق.
- بررسی و رسیدگی به تخلفات کارکنان.
- نظارت و کنترل بر ورود و خروج ،ماموریت و اضافه کار پرسنل.
- نظارت بر ورود و خروج وسایل نقلیه.
- تشکیل جلسات کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل در خصوص ارتقاء ،رتبه و طبقه پرسنل.
- نظارت مداوم بر انجام خدمات عمومی از قبیل (حفظ و نگهداری ساختمان ها – اموال ، وسایل نقلیه و ارتباطی تاسیساتی و نگهداری وسایل و لوازم عملیاتی در انبارها و توزیع و تقسیم بین حوزه های تحت کنترل .)
- شرکت در جلسات و کمیسیون های متشکله و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مافوق.
- همکاری با سایر مسئولین مربوطه بمنظور ایجاد هماهنگی و رفع مشکلات اداری .
- تهیه و تنظیم برنامه های مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تدارکات – ساختمان – امور رایانه – دبیرخانه – کارگزینی – خدمات – امور قراردادها – نقلیه – انبار دارویی – انبار تجهزات و آموزش و راهنمایی بافراد تحت سرپرستی .
- ارائه نظرات مشورتی و پیشنهادات اصلاحی در مسائل و فنون مربوط به اداره امور اداری.
- فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای کارکنان طبق مقررات و دستورالعملهای مربوطه .
- همکاری در انعقاد قراردادهای مرکز و نظارت بر حسن اجرای آنها .
- ایجاد تعامل و همدلی در بین پرسنل تحت امر و پیگیری مشکلات ارائه شده و به انجام رساندن آنان توسط واحد مربوطه.
- سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار بین کارکنان و تعیین حدود وظایف آنها.
- انجام سایر امور با نظر مقام مافوق با رعایت ضوابط اسلامی و اداری .
- انجام امور مربوط به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هماهنگی واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه.
- انجام امور بازنشستگی کارکنان.
- ارائه آمار پرسنلی مورد نیاز ریاست و واحدهای ذیربط.