امورعمومی

تعداد بازدید:۳۵۵
امورعمومی

رئیس امورعمومی مرکز بهداشت شهرستان اراک

                 امین حسینی زاده

 

کارکنان زیرمجموعه

کارگزینی- خدمات و نقلیه- روابط عمومی-تدارکات

 

1- سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای قوانین بخشنامه ها آئین نامه های استخدامی و دستورالعمل های واصله و همکاری با سایر مسئولین به منظور ایجاد هماهنگی .

2- اقدام لازم به منظور پیش بینی و تامین پرسنل مورد نیاز واحد ها بر اساس پستهای سازمانی .

3-­برنامه­ ریزی و­ایجاد هماهنگی بین واحدها در­خصوص تقسیم­ اعتبارات از قبیل فوق­ العاده اضافه­ کار­–ماموریت­–­ردیف و...

4- انجام ارزشیابی سالانه مجموعه واحدهای ستادی و مراکز تابعه.

5-­رسیدگی به مکاتبات­ اداری و ­پاراف نامه­ ها و امضاء نامه­ های ارباب­ رجوع در زمان عدم حضور مدیریت و معاونت بهداشتی مرکز .

6- نظارت بر انجام فعالیت پرسنل شاغل در اداره امور اداری و مراقبت در حسن جریان مکاتبات و تسریع در صدور و کنترل نامه­ ها .

7- برنامه ریزی و نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان ستاد و مراکز تابعه و ارائه گزارش به مافوق.

8- بررسی و رسیدگی به تخلفات کارکنان.

9- نظارت و کنترل بر ورود و خروج ،ماموریت و اضافه کار پرسنل.

10- نظارت بر ورود و خروج وسایل نقلیه.

11- تشکیل جلسات کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل در خصوص ارتقاء ،رتبه و طبقه پرسنل.

12- نظارت مداوم بر انجام خدمات عمومی از قبیل (حفظ و نگهداری ساختمان ها – اموال ، وسایل نقلیه و ارتباطی تاسیساتی و نگهداری وسایل و لوازم عملیاتی در انبارها و توزیع و تقسیم بین حوزه های تحت کنترل .)

13- شرکت در جلسات و کمیسیون های متشکله و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مافوق.

14- همکاری با سایر مسئولین مربوطه بمنظور ایجاد هماهنگی و رفع مشکلات اداری .

15- تهیه و تنظیم برنامه های مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تدارکات – ساختمان – امور رایانه – دبیرخانه – کارگزینی – خدمات – امور قراردادها – نقلیه – انبار دارویی – انبار تجهزات و آموزش و راهنمایی بافراد تحت سرپرستی .

16- ارائه نظرات مشورتی و پیشنهادات اصلاحی در مسائل و فنون مربوط به اداره امور اداری.

17- فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای کارکنان طبق مقررات و دستورالعملهای مربوطه .

18- همکاری در انعقاد قراردادهای مرکز و نظارت بر حسن اجرای آنها .

19-­ایجاد تعامل و همدلی در بین پرسنل تحت امر ­و پیگیری مشکلات ارائه شده و به ­انجام رساندن آنان­ توسط واحد مربوطه.

20- سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار بین کارکنان و تعیین حدود وظایف آنها.

21- انجام سایر امور با نظر مقام مافوق با رعایت ضوابط اسلامی و اداری .

22- انجام امور مربوط به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هماهنگی واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه.

23- انجام امور بازنشستگی کارکنان.

24- ارائه آمار پرسنلی مورد نیاز ریاست و واحدهای ذیربط.

 

 

 

آخرین ویرایش۰۵ آذر ۱۴۰۳