تماس با ما

تعداد بازدید:۳۵۶۴۸


مرکز بهداشت شهرستان اراک
آدرس: اراک خیابان هپکو - شهرک شهید بهشتی فاز 2
تلفن:33121300-33139035-33126022
فکس:33131117

تماس با کارشناسان مسئول

واحد
کارشناس مسئول
تلفن تماس
آموزش بهداشت
خانم مشایخی
33120344
بهداشت دهان ودندان
خانم نوروزی
33120348
آزمایشگاه
آقای حیدری
33120346
آمار
           خانم کودزری
33120349
حسابداری
آقای قراباغی
33120345
بهداشت محیط
آقای محمودی
33120343
روابط عمومی
آقای صالحی
33126021
معاونت
آقای میری
33120344
بهداشت حرفه ای
خانم امیری
33120341
گسترش شبکه
خانم کریمی
33123582
کارگزینی
آقای حامدی
33123583
امور عمومی
آقای حسینی زاده
33120347
حراست
آقای حسینی
33137693

 

 

 تلفن مستقیم و داخلی واحد :

بهداشت شهرستان اراک -شماره های تماس : 33121300 -33139035-33126022 

 

 

1_ امین حسینی زاده امور عمومی               تلفن : داخلی250

2- اسماعیل حسینی حراست                      تلفن داخلی240

3- اسماعیل قراباغی مالی                          تلفن داخلی261

4- علی حامدی کارگزینی                           تلفن داخلی257

5- فرهاد نیک پندار مسئول درآمد               تلفن داخلی 259

6-  محمد مجیدی جمعداری اموال             تلفن داخلی269

7- رضا صالحی روابط عمومی                    تلفن داخلی 242

8- مسعود علی بخشی تدارکات                 تلفن داخلی:271

9- مجید جودکی نقلیه                           تلفن داخلی: 241

10- حامد حیدری رایانه                         تلفن داخلی: 221

11- حسین معصومی نژاد خدمات            تلفن داخلی:-241

12- امید درمان  دبیرخانه                      تلفن داخلی: 274

13- مهدی ابراهیمی  انبار دارویی            تلفن داخلی: 219

14- منصور رضایی انبار تجهیزات            تلفن داخلی: 208

 

 

 فهرست عناوین خدمات قابل ارائه واحد به مردم :

1- تکریم ارباب رجوع.

2- پیگیری درخواستها – شکایات – مشکلات مکتوب یا تلفنی ارائه شده توسط ارباب رجوع و پرسنل و حل و فصل آن  با ارائه کار مناسب.

 3- همکاری با مرکز بهداشت استان در اسکان مهمانان نوروزی و ارایه کشیک ایام نوروز.

شرح وظیفه و گردشکار فعالیتهای واحد :

_پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع – پیگیری و اجرای مصوبات کمیته پشتیبانی مرکز

_همکاری با مرکز بهداشت استان در خصوص اسکان مهمانان نوروزی

نظارت و سرکشی به انبارهای مرکز و کنترل ورود و خروج کالا

- تنظیم قرارداد خودروهای استیجاری با توجه به مجوزهای صادره از مدیریت خدمات پشتیبانی با هماهنگی هسته گزینش دانشگاه

- نگهداری سوابق و پرونده‌های رانندگان خودروهای استیجاری و بخشنامه‌ها – نامه‌ها و کلیه موارد مرتبط

- پاسخگویی به سازمان‌های ذیربط و پرسنل در خصوص موارد مرتبط

- ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت امر و ارائه راهکارهای لازم در موارد لزوم جهت تسهیل در انجام امور مرتبط

- پاسخگویی به مقامات مافوق و ارائه نظرات مشورتی

- عضویت در کمیته بازگشایی مناقصات – پیشنهادات – تشویقات – امر به معروف و نهی از منکر- نقل و انتقالات

- برآورد و بررسی و تنظیم قرارداد حمل و دفن زباله های عفونی مراکز تحت پوشش با بخش خصوصی طبق جدول زمانبندی و عقد قراردا فی مابین

- همکاری تنگاتنگ با سایر واحدهای ستادی نظیر امور مالی – کارگزینی و معاونت بهداشتی و معاونت توسعه...

- تهیه و تنظیم برنامه کشیک نوروزی و انبارگردانی انبارهای پلاک‌خودرو – ملزومات و دارویی و صدور ابلاغ جهت افراد درگیر در این خصوص

- انجام کلیه مکاتبات اداری مرتبط با حوزه پشتیبانی

 - برگزاری جلسات فصلی مسئولین امور اداری واحدهای تابعه و توجیه آنان در خصوص آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه ها


  فرم‌های اداری مورد نیاز برای ارائه خدمت به شهروندان و ارباب رجوع

فرم‌های مربوط به گواهی انجام کار – درخواست‌های انبار – ماموریتهای اداری با فوق‌العاده برگه های ماموریت اداری روزانه

تسویه حساب

معرفی متصدی ارائه خدمات گوناگون واحد

           1- آقای امین حسینی زاده رئیس امور عمومی

 رئیس امور عمومی و مسئول نظارت و هماهنگی پرسنل زیر مجموعه امور عمومی

  شرکت در جلسات و بازدیدهای مدیریتی ، هماهنگی واحد با دانشگاه در زمینه‌های مختلف و پیگیری در خصوص اجرای دستورالعمل های ارسالی

2- آقای علی حامدی مسئول کارگزینی

نظارت بر انجام امور مربوطه به واحد کارگزینی – تقسیم وظایف بین پرسنل

 3-آقای مسعود علی بخشی مسئول تدارکات

برنامه ریزی جهت خرید ، تدارک کالا و خدمات طبق صرفه  و صلاح دانشگاه

             4- آقای مجید جودکی  مسئول نقلیه

             برنامه ریزی جهت توزیع خودروهای دولتی و استیجاری در مراکز تابعه و پشتیبانی واحدهای تحت پوشش

 5-خانم سپیده مشهدی کارشناس امور قرادادها

برنامه ریزی جهت بستن قراداد با واحدهای واگذار شده طبق آخرین فرمت های دانشگاه

 6- آقای حامد حیدری  مسئول رایانه

 برنامه ریزی و نظارت بر حسن عملکرد کلیه عوامل اجرایی در حوزه های فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، سخت افزار و نرم افزار

7- آقای  رضا حیدری رابط آموزش ضمن خدمت 

هماهنگی در خصوص اخذ مجوز برگزاری با واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه و پیگیری انجام برنامه آموزشی واحدها طبق مجوز های مربوطه   

   8- آقای حسین معصومی نژاد مسئول خدمات

برنامه ریزی و نظارت در خصوص توزیع نیروی انسانی در برنامه های نگهبانی ، خدماتی ، تاسیساتی و تجهیزات پزشکی و تامین نیازهای نیروهای خدماتی واحدهای تحت پوشش

 9- آقای امید درمان  مسئول دبیرخانه

نظارت بر توزیع کلیه مرسولات اداری از طریق مکاتبات اداری و شبکه دولت

10- آقای مهدی ابراهیمی  مسئول انبار ملزومات دارویی

برنامه ریزی و برآورد نیاز واحدها و توزیع کالا در واحدهای تحت پوشش

11-آقای منصور رضایی مسئول انبار تجهیزات

برنامه ریزی و نظارت بر توزیع آن در واحدهای تابعه

 

 برنامه‌های و پروژه‌های آتی واحد (تحت عنوان چشم‌انداز)

- تکریم ارباب رجوع با به روز رسانی خدمات و بهبود آن

- بهبود کیفیت خدمات با برنامه ریزی کلان در خصوص نوسازی مراکز و طرح های عمرانی مراکز

- تلاش در جهت رفع کلیه نواقص موجود در واحدهای تابعه  که معمولاً توسط واحدها گزارش می گردد

- تلاش در جهت نظارت بیشتر بر واحدهای تحت امر و بهینه سازی مصرف انرژی در کلیه زمینه‌ها به منظور پیشگیری از دوباره‌کاری و هدر رفتن سرمایه و بیت المال

- سرکشی به کلیه مراکز ،‌پایگاه ها و خانه های بهداشت بصورت روتین و بررسی مشکلات و تلاش در جهت رفاه آنها

- بروز رسانی آموزش ضمن خدمت کارکنان بر حسب نیاز سنجی شغلی

 

آخرین ویرایش۱۹ آبان ۱۴۰۳