آموزش ۳۰ هزار نفر در استان مرکزی برای اجرای طرح شهید سلیمانی

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۳ کد : ۲۴۸۴۰ اخباراصلی
تعداد بازدید:۲۷۰
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۳۰ هزار نفر در ۶ کمیته در استان مرکزی آموزش تخصصی دیده اند.
آموزش ۳۰ هزار نفر در استان مرکزی برای اجرای طرح شهید سلیمانی

به گزارش وب دا مرکزی، سردار محسن کریمی در آیین تجلیل از عوامل اجرایی مرکز واکسیناسیون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: آموزش یکی از مهمترین محورهای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است و بسیجیان این خطه این آموزش‌ها را فرا گرفتند و اکنون تمرکز طرح بر اجرای واکسیناسیون عمومی است.

وی افزود: بزرگترین سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی مردم هستند که در طول ۴۳ سال گذشته در قالب بسیج مردمی در میدان‌های مختلف حضور داشته و بسیج مردمی بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

وی تاکید کرد: در طول ۴۳ سال گذشته هرکجا تفکر و روحیه بسیج پای کارآمده موفقیت‌های بزرگی حاصل شده و این مهمترین درس گام دوم انقلاب و مواجه با مشکلات است.

سردار کریمی در پایان گفت: ملت ایران در طول مقاطع مختلف با بسیج مردمی توانسته الگوهای موفقی به دنیا ارائه کند که آخرین نمونه آن بیماری کرونا بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم ضمن تشکر از سپاه روح الله در همکاری و حمایت از مجموعه بهداشت و درمان در دوران کرونا، گفت: نیروهای مسلح و سپاه و بسیج از زمان شیوع و همه گیری این بیماری در کنار دانشگاه علوم پزشکی بوده و در این راه کمک های زیادی برای حفظ جان و سلامتی مردم کردند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: طرح شهید سلیمانی در کنترل و مدیریت این بیماری در موج های مختلف و شناسایی مبتلایان از درب منزل کمک شایان و موثری داشت که با همکاری دیگر نهاد ها از جمله سپاه و بسیج انجام و در حال انجام است.

وی مجددا ضمن تشکر از زحمات سایر ادارات و نهادها در مهار کرونا از مردم خواست با توجه به وضعیت شکننده و ناپایدار استان و پیش رو بودن اعیاد و ایام پایانی سال و آغاز سال جدید و عید نوروز پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مجددا دچار مشکل و بحران نشویم.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی نیز با تاکید بر اینکه ۱۲۰ هزار دُز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک تزریق شده است، گفت: در طول بیماری کرونا بسیج با اجرای طرح شهید سلیمانی در خط مقدم مبارزه و مدیریت بیماری کرونا بود و بیش از ۵۰ عنوان خدمت توسط سپاه و اقشار مختلف ارائه شد.

سرهنگ محمد تقی امینی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان در چهار ماه در این مرکز نقش آفرینی کردند، اما با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و ضرورت تکمیل سه نوبت واکسن همچنان واکسیناسیون خودرویی ادامه دارد.

کلید واژه ها: بسیج بسیج مردمی کرونا بیماری کرونا بیماری سلیمانی شهید سلیمانی شهید طرح شهید سال


نظر شما :