آرشیو اخبار

تکمیل کافه تریای بیمارستانی

کافی شاپ فاز سوم بیمارستان آیت اله خوانساری در طبقه اول این ساختمان به عنوان کافه تریای بیمارستانی در استان جهت رفاه حال بیماران، همراهان و کارکنان این مرکز در حال اتمام است.

ادامه مطلب

فرماندار اراک از فاز سوم بیمارستان آیت اله خوانساری بازدید کرد گالری

فرماندارشهرستان اراک صبح شنبه به مدت یک ساعت از بیمارستان آیت اله خوانساری اراک بازدید کرد. "فرماندار اراک - امیر هادی "ازقسمتهای مختلف این فاز سوم این بیمارستان بازدید و گفت وگو کرد. " همتی " رییس مجمع خیرین سلامت بیمارستان نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اتمام این فاز و موتورخانه و امکانات این بیمارستان گفت: این بیمارستان به لحاظ ارائه خدمات پزشکی و وجود استانداردهای موجود بیمارستانی مقام خوبی را دارد و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد. لازم به ذکر است این فاز سوم کاملا خیری و با مشارکت های مردم ساخته شده است.

ادامه مطلب

تقدیر ریاست مرکز از پرسنل حفاظت فیزیکی گالری

در حاشیه تبریک روز پدر، رییس مرکز، دکتر صالح فرد به اتفاق تیم همراه ،به صورت حضوری از پرسنل حفاظت فیزیکی که در امر پایش و نظارت درب ورودی بیمارستان (از سمت بلوار شهید آنجفی) در مدت زمان حفاری و تکمیل راه ارتباطی تاسیسات فاز۳ بیمارستان متحمل زحمات زیادی گردیدند،با اهدای لوح سپاس ،تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

ادامه مطلب

تقدیر از همکاران آقا بیمارستان آیت اله خوانساری به مناسبت روز پدر

تیم مدیریتی بیمارستان آیت اله خوانساری اراک، چهارشنبه چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲، همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر از همکاران آقا در تمام بخش های بیمارستان تقدیر و تشکر به عمل آمد. میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع)، مبارک باد . . .

ادامه مطلب

بازدید شبانه و سر زده تیم مدیریتی بیمارستان آیت اله خوانساری از بخش های مختلف این بیمارستان

تیم مدیریتی بیمارستان آیت اله خوانساری اراک ، با حضور در بخش های اورژانس و بستری، Icu، هماتولوژی و انکولوژی ۱و۲، ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر درمان از روند ارائه خدمات درمان و تعیین تکلیف بیماران ، بررسی پرونده‌های بیماران و همچنین ارزیابی رضایت مندی بیماران بستری و چالش‌های موجود در مرکز را بررسی کردند .

ادامه مطلب

مراسم زیارت عاشورا در مرکز

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در مرکز آموزشی درمانی آیت اله خوانساری اراک در محل نمازخانه این مرکز بامداحی کربلایی محمد مرادی و مهدی وروانی

ادامه مطلب