فعالیت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در روزهای کرونایی وبازگشایی دانشکده از تاریخ ۶ خرداد ماه

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹ کد : ۹۳۵۸ اخبار اسلایدی اخباراصلی
تعداد بازدید:۴۸۷
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بعد از شیوع این ویروس منحوس، اکثر کلینیک های دندانپزشکی در شهر تعطیل شد، اما دانشکده دندانپزشکی برای ادامه ارائه خدمات اورژانسی به فعالیت خود ادامه داده و می دهد.
فعالیت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در روزهای کرونایی وبازگشایی دانشکده از تاریخ ۶ خرداد ماه

ه گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان مومنی افزود: همکاران دندانپزشک در این مرکز، با وجود ریسک بالای انتقال ویروس برای کاهش آلام مردم، خدماتی همچون برطرف کردن تورم و درد، عفونت و خونریزی های بیماران و مراجعه کنندگان حتی در ایام عید نوروز را دریغ نکرده و همچنان هم ارائه این خدمات ادامه دارد.

وی با اشاره به بازگشایی دانشکده از تاریخ  6 خرداد و بازگشت دانشجویان اظهار داشت: با بازگشت دانشجویان و افزایش دندانپزشکان، خدمات ارائه شده در این کلینیک هم گسترده تر خواهد شد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ تعرفه دولتی و قیمت مناسب نسبت به کلینیک های آزاد و خصوصی، شاهد مراجعه کنندگان زیادی حتی از سایر شهرهای استان هستیم.

وی همچنین به تقسیم فعالیت ها و تفکیک بخش های مختلف در این مرکز اشاره و بیان کرد: به عنوان مثال ترمیم، پر کردن و عصب کشی در یک بخش انجام می شود و ممکن است مراجعه کنندگان برای انجام مابقی کارها به بخش دیگری مراجعه کنند که ممکن است قدری زمان بر باشد، اما در مقابل خدمات تخصصی تری دریافت می کنند.

دکتر مومنی در پایان گفت: با تعطیلی کلاس های درس، از طریق سامانه نوید با دانشجویان در سراسر استان و حتی خارج از استان و در حال حاضر نیز  به طور میانگین هر دو هفته یک بار، برنامه های  آموزشی فعالی، از اساتید ضبط و بارگزاری می کنیم.

کلید واژه ها: دانشکده دندانپزشکی - دکتر احسان مومنی

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

( ۱ )

نظر شما :