دکتر رحیمی در دیدار با رییس هیئت امنا صرفه‌جویی ارزی: افزایش نظارت بر شرکت‌های طرف قرارداد با هیئت امنا صرفه‌جویی ارزی

۰۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۲۲ کد : ۲۸۱۹۳ اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۹۳
دکتر رحیمی در دیدار با مهندس صفوی رییس هیئت امنا صرفه‌جویی اظهار کرد: برای حفظ راندمان و توسعۀ خدمات بهینه در حوزۀ سلامت نظارت بر شرکت‌های طرف قرارداد با هیئت امنا صرفه جویی ارزی باید بیشتر شود.
دکتر رحیمی در دیدار با رییس هیئت امنا صرفه‌جویی ارزی: افزایش نظارت بر شرکت‌های طرف قرارداد با هیئت امنا صرفه‌جویی ارزی

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر رحیمی در دیدار با مهندس صفوی رییس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی، ضمن اشاره به اهمیت نظارت به عنوان یکی از ارکان مهم مدیریت، بر افزایش نظارت بر شرکت‌های طرف قرارداد با هیئت امنا تأکید کرد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت تبیین جایگاه بخش خصوصی و نحوۀ ارتباط سازمانی آن با بخش دولتی، مشخص کردن شیوۀ مشارکت و نظام‌پذیری بخش خصوصی را بسیار حائز اهمیت دانست.

معاون وزیر بهداشت با تشریح اهمیت نظارت به عنوان یکی از ارکان مهم مدیریت، تصریح کرد: در خرید ملزومات مصرفی و همچنین توزیع به‌موقع آن برای رفع نیازهای سازمان و مردم، دقت نظر و حساسیت بیشتری داشته باشیم تا بیت‌المال دچار آسیب نشود.

وی در پایان اظهار کرد: برای حفظ راندمان و توسعۀ خدمات بهینه در حوزۀ سلامت باید بر شرکت‌های طرف قرارداد با هیئت امنا صرفه‌جویی ارزی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

کلید واژه ها: دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت رییس هیئت امنا صرفه‌جویی ارزی نظارت مهندس صفوی بخش خصوصی ملزومات مصرفی بیت‌المال خرید توزیع


( ۱ )

نظر شما :