دکتر بهروز رحیمی: دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی ارزان و باکیفیت در اقصی نقاط کشور حق مردم شریف ایران اسلامی

۰۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۲۳ کد : ۲۸۱۹۴ اطلاعیه
تعداد بازدید:۷۴۳
دکتر رحیمی تصریح کرد: باید راهکارهایی را ایجاد و تبیین کنیم که بتوان هزینۀ دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی را به پایین‌ترین سطح ممکن و کیفیت خدمات ارائه‌شده را به بالاترین سطح خود برسانیم.
دکتر بهروز رحیمی: دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی ارزان و باکیفیت در اقصی نقاط کشور حق مردم شریف ایران اسلامی

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دکتر رحیمی در دیدار با دکتر علیزاده نمایندۀ مردم شریف سپیدان و دکتر زارع نماینده مردم شریف آباده در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار بیان کرد: دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی ارزان و باکیفیت در اقصی نقاط کشور حق مردم شریف ایران اسلامی است.

وی در ادامه افزود باید راهکارهایی را ایجاد و تبیین کنیم که بتوان هزینه دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی را به پایین‌ترین سطح ممکن و کیفیت خدمات ارائه‌شده را به بالاترین سطح خود برسانیم.

معاون وزیر بهداشت همچنین اظهار کرد: مناطق محروم، مرزی و حاشیۀ شهرها و روستاها از خطوط قرمز وزارت بهداشت است که باید موردتوجه ویژه قرار بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تقویت حوزۀ بهداشت و پیشگیری از بیماری‌های زمینه‌ای می‌تواند هزینۀ درمان را در بلندمدت کاهش دهد این موضوع هم به نفع مردم و هم نظام سلامت است.

وی در پایان گفت: هدف‌گذاری وزارت بهداشت تا پایان سال، تکمیل و بهره‌برداری از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی در سطح کشور است که برای تجهیز و راه‌اندازی آن راهبردهایی را برنامه‌ریزی کرده است.

کلید واژه ها: دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دسترسی خدمات بهداشتی درمانی مناطق محروم هزینه دسترسی پیشگیری بیماری‌های زمینه‌ای هزینۀ درمان حاشیۀ شهرها


( ۲ )

نظر شما :