برگزاری جلسه معارفه و توجیهی دستیاران جدیدالورود

۲۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۵ کد : ۲۹۸۵۱ اخبار اسلایدی اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۱
برگزاری جلسه معارفه و توجیهی دستیاران جدیدالورود

مراسم آشنایی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی ورودی سال 1401 با حضور ریاست دانشگاه، معاونین و برخی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک صبح امروز مورخ 24 مهرماه 1401 در سالن امام جواد (ع) معاونت آموزشی برگزار شد.

در ابتدای مراسم، دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن خوش آمدگویی به دستیاران جدیدالورود به بیان اهمیت تکریم به بیمار و رعایت اصول اخلاقی پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یکی از قشرهای بسیار زحمتکش در جامعه ما، قشر دستیاران هستند و کسانی که رزیدنتی را قبول می کنند، جهاد کرده چراکه به پیشرفت علمی کشور کمک شایان توجهی می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: اساتید بسیار برجسته ای در دانشگاه علوم پزشکی اراک هستند که شما دستیاران عزیز با همراهی اساتید می توانید در بالاترین سطح آموزش ببینید و به درجات بالای علمی برسید.

دکتر امانی تصریح کرد: همکاران ما تا جایی که بتوانند به حل مسائل و مشکلات شما خواهند پرداخت و یار و یاور شما عزیزان هستند و از شما خواهشمندم در مسیر ارتقا رتبه علمی دانشگاه و خدمت رسانی به مردم همواره فعال و پویا باشید و امیدواریم شما یکی از اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه ما باشید.

 

وی افزود: فرصت ها را غنیمت شمارید، این چند سال دوره رزیدنتی سرمایه گذاری عظیمی است که سال ها درخدمت مردم هزینه خواهد شد.

در ادامه دکتر صادقی سده معاون آموزشی دانشگاه در مورد قوانین و مقررات و اصول اخلاق حرفه ای نکاتی را مطرح کرده و گفت: دستیارن منشا تغییرات و تاثیرات قابل توجه در جامعه و نظام سلامت هستند و هدف اصلی در این دوران تربیت نیروهای مجرب و متعهد است که امر تعهد بحث بسیار مهمی را به خود اختصاص می دهد.

دکتر صادقی ابراز داشت: دوره دستیاری عالی ترین مقطع در دانشگاه علوم پزشکی اراک است؛ لذا تمامی تلاش ما در دانشگاه و معاونت آموزشی این است که با تمام کاستی ها و مشکلات موجود بتوانیم دوران خوبی را برای شما عزیزان فراهم آوریم.

در ادامه این مراسم معاونین درمان، تحقیقات، فرهنگی و دانشجویی، رئیس دانشکده پزشکی، معاون دستیاری تخصصی دانشکده پزشکی و رئیس اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی معاونت آموزش ضمن تبریک به دستیاران ورودی جدید توضیحاتی را درخصوص اهداف آموزشی، راه‌های ارتباطی با معاونت آموزشی، استانداردهای پوشش، منشور حقوق بیمار، اخلاق حرفه ای، اهداف پژوهشی، اعتبار بخشی آموزشی و.... برای آشنایی بیشتر دستیاران جدیدالورود ارائه دادند.

در پایان این مراسم، پرسش و پاسخی از سوی رزیدنت ها و مسئولین صورت گرفت.

کلید واژه ها: دستیاران معارفه جدیدالورود


( ۱ )

نظر شما :