کارگزینی
شرح وظایف:
1- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس ابلاغ ها، مرخصی ها، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و بارعایت قوانین و مقررات مربوط
2- صدور احکام حقوقی پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و طرحی
3- انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارمندان
4- برنامه ریزی در سرپرستی امور مربوط به کارگزینی
5- تنظیم کلیه قراردادهای پرسنل حجمی و پرکیس و پزشک خانواده
6- نظارت بر مرخصی کارکنان و ثبت مرخصی
7- پیش نویس ونظارت بر تایپ نامه های اداری
8- ارزشیابی کارکنان پرسنل رسمی و پیمانی
9- هماهنگی های لازم جهت برگزاری دوره های آموزش پرسنل رسمی و پیمانی
10- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای مربوط به امور استخدام، ترفیع و بازنشستگی افراد