امورمالی

تعداد بازدید:۳۲۳۱
  

نام و نام خانوادگی: ناصر معینیان

رشته تحصیلی:حسابداری

پست الکترونیک: 

تلفن مستقیم: 08633724307

شماره تماس داخلی: 116

سمت :سرپرست امور مالی شبکه بهداشت شهرستان فراهان

آدرس:فراهان -فرمهین-بلوار شهید فهمیده-شبکه بهداشت شهرستان فراهان

نام و نام خانوادگی: مسعود کاربین آشتیانی

رشته تحصیلی:حسابداری

پست الکترونیک: 

تلفن مستقیم: 08633724307

شماره تماس داخلی: 116

سمت :دریافت و پرداخت شبکه بهداشت شهرستان فراهان

آدرس:فراهان -فرمهین-بلوار شهید فهمیده-شبکه بهداشت شهرستان فراهان

نام و نام خانوادگی: رضا تلخابی

رشته تحصیلی:مدیریت دولتی و منابع انسانی

پست الکترونیک: 

تلفن مستقیم: 08633724307

شماره تماس داخلی: 116

سمت :دفتر دار مالی

آدرس:فراهان -فرمهین-بلوار شهید فهمیده-شبکه بهداشت شهرستان فراهان

 

  

شرح وظایف:

شرح وظایف مسئول امور مالی :

1- هدایت و هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی شبکه در چهارچوب مقررات ، قوانین ، آئین نامه ها و دستورالعملهای مصوب

2- کنترل و نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف پرسنل حسابداری .

3- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوطه

4- رسیدگی به پیش پرداختها و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قانون و مقررات مالی

5- مطالعه قوانین بودجه و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها.

6- پیگیری و وصول وجوه اعتبارات اعم از جاری , طرحهای عمرانی , اختصاصی

7- پیگیری تسویه حسابهای تنخواه گردانها در پایان دوره مالی یا در سایر مقاطع اعلام شده از سوی مدیر مالی

8- برقراری ارتباط با ذیحساب دانشگاه و به امضاء رساندن اسناد و چک های صادره

9- برقراری ارتباط با کارپرداز مرکز جهت ایجاد هماهنگی لازم

10- تهیه و تنظیم فرم های مورد نیاز واحد های مالی

11- تهیه و تنظیم گزارشهای مالی

 

واحد دفترداری :

-شرح وظایف:

1- صدور کلیه اسناد پرداختی حسابداری

2- صدور چک اعم از چک های حقوقی ،پرداختی و غیره ..

3- پیگیری امور مربوط به ارسال چک های بدهی مالیاتی ،کسورات ،غیبت ،تأخیر و غیره

4- تهیه و تنظیم کارت پیمان جهت کلیه قراردادها

5- تهیه و تنظیم صورتهای مغـایرت مربوط به حسابهای فی مابین با سایر شرکتها یا پیمانکاران و سایر افراد طرف حساب با شبکه و اقـدام جهت رفع مغایرت آنها

6- کنتـرل وتطبیق هرنوع پرداخت ، با سوابق قبلی (مانده بدهی یا بستانکاری قبلی ).

7- کنترل مستمر نقدینگی و تهیه گزارشات روزانه ازموجودی بانکها و کلیه دریافت و پرداختها .

8- بررسی و کنترل صحت متن چک های صادره با درخواست چک و مستندات پیوست و رعایت کلیه موارد ایمنی لازم در متن چک.

9- محاسبه و کنترل کارمزدهای بانکی بمنظور اطمینان از صحت محاسبه آن و صدور اسناد حسابداری مربوطه

10- نگهداری و کنترل حسابهای بانکی مرکز .

10- رفع مغایرات بانکی .

واحد دریافت و پرداخت :

-شرح وظایف:

1-تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی ،پیمانی ، قراردادی و ... و چاپ اسناد مربوط

2- تهیه سیاهه حقوقی کارکنان

3- محاسبه و تهیه فهرست مربوط به تأمین اجتماعی و خدمات درمانی کارکنان

4- تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مربوط به بیمه تکمیلی کارکنان

5- تهیه و تنظیم صورت حسابهای کسور مالیاتی

6- تهیه و تنظیم فیش حقوقی ماهیانه کارکنان و انجام کلیه امور مربوط

7- انجام کلیه امور مربوط به حقوق بازنشستگان

8- تحویل چک های صادر شده به همراه مدارک مربوطه به شعب سازمان تامین اجتماعی ، سازمان امور مالیاتی و ... در مهلت قانونی مقرر.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت شهرستان فراهان

آخرین ویرایش۲۰ اسفند ۱۴۰۱