امورمالی
امور مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان متشکل از واحدهای درآمد، رسیدگی، دفترداری، دریافت و پرداخت ،اعتبارات و اداره اموال میباشد که این مجموعه زیر نظر آقای مصطفی مرادی به عنوان مسئول امور مالی شبکه مشغول به انجام فعالیت میباشند .
معرفی و شرح وظایف پرسنل:
شرح وظایف مسئول امور مالی :
1- هدایت و هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی شبکه در چهارچوب مقررات ، قوانین ، آئین نامه ها و دستورالعملهای مصوب
2- کنترل و نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف پرسنل حسابداری .
3- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوطه
4- رسیدگی به پیش پرداختها و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قانون و مقررات مالی
5- مطالعه قوانین بودجه و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها.
6- پیگیری و وصول وجوه اعتبارات اعم از جاری , طرحهای عمرانی , اختصاصی
7- پیگیری تسویه حسابهای تنخواه گردانها در پایان دوره مالی یا در سایر مقاطع اعلام شده از سوی مدیر مالی
8- برقراری ارتباط با ذیحساب دانشگاه و به امضاء رساندن اسناد و چک های صادره
9- برقراری ارتباط با کارپرداز مرکز جهت ایجاد هماهنگی لازم
10- تهیه و تنظیم فرم های مورد نیاز واحد های مالی
11- تهیه و تنظیم گزارشهای مالی
واحد درآمد:
-آقای :حسین اکبری
-شرح وظایف:
1- سرکشی و نظارت بر کار متصدیان پذیرش درمانگاههای تابعه و جمع آوری و ارسال درآمد اختصاصی و فرم های مربوطه به استان و پیگیری درآمد بیمه ای
واحد رسیدگی :
-آقای ناصر معینیان
-شرح وظایف:
1- رسیدگی و کنترل اسناد مالی و ثبت حسابداری تعهدی
2- تهیه کلیه ضمائم لازم جهت صدور سند نظیر گزارش کار ،مجوزهای پرداخت و گزارش تأییدکار
3- رسیدگی به رفع اشکالات اسناد حسابداری
4- انجام امور حسابداری انبار.
5- محرمانه تلقی نمودن اطلاعاتی که در طول رسیدگی باآن برخورد میشود .
واحد دفترداری :
-آقای رضا تلخابی
-شرح وظایف:
1- صدور کلیه اسناد پرداختی حسابداری
2- صدور چک اعم از چک های حقوقی ،پرداختی و غیره ..
3- پیگیری امور مربوط به ارسال چک های بدهی مالیاتی ،کسورات ،غیبت ،تأخیر و غیره
4- تهیه و تنظیم کارت پیمان جهت کلیه قراردادها
5- تهیه و تنظیم صورتهای مغـایرت مربوط به حسابهای فی مابین با سایر شرکتها یا پیمانکاران و سایر افراد طرف حساب با شبکه و اقـدام جهت رفع مغایرت آنها
6- کنتـرل وتطبیق هرنوع پرداخت ، با سوابق قبلی (مانده بدهی یا بستانکاری قبلی ).
7- کنترل مستمر نقدینگی و تهیه گزارشات روزانه ازموجودی بانکها و کلیه دریافت و پرداختها .
8- بررسی و کنترل صحت متن چک های صادره با درخواست چک و مستندات پیوست و رعایت کلیه موارد ایمنی لازم در متن چک.
9- محاسبه و کنترل کارمزدهای بانکی بمنظور اطمینان از صحت محاسبه آن و صدور اسناد حسابداری مربوطه
10- نگهداری و کنترل حسابهای بانکی مرکز .
10- رفع مغایرات بانکی .
واحد دریافت و پرداخت :
-آقای مسعود کاربین آشتیانی
-شرح وظایف:
1-تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی ،پیمانی ، قراردادی و ... و چاپ اسناد مربوط
2- تهیه سیاهه حقوقی کارکنان
3- محاسبه و تهیه فهرست مربوط به تأمین اجتماعی و خدمات درمانی کارکنان
4- تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مربوط به بیمه تکمیلی کارکنان
5- تهیه و تنظیم صورت حسابهای کسور مالیاتی
6- تهیه و تنظیم فیش حقوقی ماهیانه کارکنان و انجام کلیه امور مربوط
7- انجام کلیه امور مربوط به حقوق بازنشستگان
8- تحویل چک های صادر شده به همراه مدارک مربوطه به شعب سازمان تامین اجتماعی ، سازمان امور مالیاتی و ... در مهلت قانونی مقرر.
اعتبارات :
-آقای ناصر معینیان
-شرح وظایف:
1- کنترل تخصیص دریافتی و نظارت بر پرداخت هزینه ها طبق اعتبارات دریافتی
2- کنترل مانده اعتبارات و پیش پرداختها و صورت حسابهای سنوات قبل
3- انجام کلیه امور مربوط به تأمین اعتبار درخواستهای خرید کالا
4- انجام سایر امور ارجاعی
اداره اموال :
-آقای رضا تلخابی
-شرح وظایف:
1- کنترل و نظارت و پیگیری کلیه اموال مرکز و واحدهای تابعه
2- شناسایی و صورت برداری ونگهداری وطبقه بندی کلیه اموال منقول وغیرمنقول شبکه ونصب برچسب شماره اموال ازطریق جمعداری اموال وثبت در سیستم نظام نوین مالی .
شماره تماس : 08633724307
داخلی 116