اخباراصلی - آرشیو

۹۸ درصد کارخانه‌های تولید موادغذایی استان مرکزی برچسب رنگی دارند/ پلمب دو داروخانه متخلف در استان مرکزی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: ۹۸ درصد کارخانه‌های تولید موادغذایی این استان برای ارتقا سلامت و کیفی‌سازی محصولات برچسب رنگی دارند.

ادامه مطلب
در گفت و گو با سیدکامل تقوی نژاد؛

جزئیات جدید از استخدام در دانشگاه های علوم پزشکی کشور/ ۷هزار مجوز برای بیمارستان های جدید/ ۲هزار مجوز برای حوزه بهداشت کشور

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای استخدام ۱۰ هزار نیروی مورد نیاز، به صورت هم زمان با سایر دستگاه های اجرایی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.

ادامه مطلب
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در اراک:

۳۸ هزار نفر مبتلا به ویروس ایدز در کشور شناسایی شده اند

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۶۲ هزار نفر در کشور به ویروس ایدز مبتلا هستند که تاکنون ۳۸ هزار نفر از آنان شناسایی شده اند.

ادامه مطلب
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

استان مرکزی دومین استان پیر کشور / ۱۰.۷ درصد از جمعیت اراک را سالمندان تشکیل می دهند

دکتر سید محمد جمالیان به مناسبت فرا رسیدن نهم مهر روز جهانی سالمند در پیامی ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی کسانی که یک عمر در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادای دین نمودند و حال در دوران سالمندی نماد تجربه و برکت این حوزه می باشند، این روز را به تمامی سالمندان استان مرکزی تبریک گفت.

ادامه مطلب
اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی شده در اراک با رضایت خانواده اهدا شد

اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی شده در اراک با رضایت خانواده اهدا شد

مسئول مرکز شناسایی اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی شده در اراک با رضایت خانواده اهدا شد.

ادامه مطلب