بازدید جناب آقای دکترکریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی که به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶ کد : ۱۲۳۶۴ اخبار اسلایدی اخباراصلی
تعداد بازدید:۶۷۷
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در ادامه به همکاری بنیاد شهید و دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و تاکید کرد: قطعاً این تلاش ها نتیجه‌بخش نخواهد بود مگر با همدلی و همفکری تمامی مسئولان و مدیران از جمله مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی این مجموعه و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک که همواره تلاش بی سابقه ای در این امر انجام دادند.
بازدید جناب آقای دکترکریمی نماینده  مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی که به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

دکتر کریمی در پایان گفت: لازم است اعتبارات تخصیص داده شده از سوی سازمان برنامه و بودجه برای این مرکز افزایش یابد که مشکلات و کارهای باقیمانده از جمله برق اضطراری مرکز در اسرع وقت ساماندهی و به اتمام برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در ادامه با اشاره به اینکه در این مرکز کلیه خدمات تخصصی دندانپزشکی، بازتوانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی‌سنجی، آب‌درمانی، انواع مشاوره ها و ... با اولویت خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام می شود، گفت: برنامه ریزی خواهیم کرد تا در مراحل بعد، عموم مردم نیز بتوانند از خدمات ارائه شده در آن بهره مند شوند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: قطعاً با این همدلی و همکاری های شایسته  و متحد میان مسئولان و مدیران و پشتیبانی دکتر علی اکبر کریمی نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی، شاهد اتفاقات خوب در حوزه درمان و آموزش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز ضمن ارائه موثر سطح خدمات دندانپزشکی و پزشکی، در مقایسه با مراکز خصوصی تعرفه مناسب تری را داراست و می تواند ضمن ارائه خدمات با کیفیت با توجه به استقرار همکارانی مجرب، به اقتصاد خانوارهای جامعه هدف و در آینده نزدیک هم استانی های گرامی نیز کمک کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان افزود: امیدواریم با پیگیری های دکتر علی اکبر کریمی، مشکلات باقیمانده و فنی این مرکز نیز هر چه زودتر رفع گردد و شاهد افتتاح هر چه سریعتر این کلینیک باشیم.

کلید واژه ها: دانشکده دندانپزشکی

آخرین ویرایش۱۵ تیر ۱۴۰۰

( ۳ )

نظر شما :