رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی

تعداد بازدید:۸۳۳۰

۱۶۰۶۱۰۱۲۱۰۳   رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی 

  

فرآیند "رسیدگی به شکایات مردمی" که از طریق پاسخ به شکایت ھای شاکیان انجام می شود: ۱) ثبت شکایت به صورت حضوری و مکتوب در اداره نظارت بر درمان دانشگاه ۲) ثبت شکایت در سامانه ثبت شکایات پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک ۳) ثبت شکایت در سامانه ۱۴۹۰ وزارت بھداشت ... ۴) ثبت شکایت در سامانه ۱۵۹۰ وزارت بھداشت ... ۵) ثبت شکایت در سامانه ۱۶۹۰ وزارت بھداشت ... ۶) دریافت شکایت از طریق ارگان ھا و سازمان ھای ذیربط (استانداری، تعزیرات، دادگاه عمومی، زندان و...) به صورت کتبی
ثبت شکایت به یکی از ۶ روش فوق الذکر
ارائه مستندات مربوطه
دستورالعمل رسیدگی به شکایات
آیین نامه انتظامی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای شاغلان حرفه ھای پزشکی و وابسته قوانین تعزیراتی در امور بھداشتی و درمانی
منشور اخلاقی حقوق بیمار
دستورالعمل ثبت شکایت در سامانه ھای ۱۴۹۰،۱۶۹۰ ،۱۵۹۰
فاطمه انصاری ۳۳۱۳۶۲۱۲
دریافت شکواییه به طرق مختلف: حضوری و سامانه ثبت شکایات از طرف افراد و کتبی از طرف ارگانھا و سازمانھا و...
تحقیق پیرامون شکواییه توسط معاونت درمان
جمع آوری مستندات لازم توسط معاونت درمان
دریافت اظھارات متشاکی
تصمیم گیری در خصوص نتایج حاصل از بررسی شکواییه
ارائه پاسخ به شاکی

 

 

 

آخرین ویرایش۲۸ فروردین ۱۴۰۰